ثبت 168000 کرمانشاهی در برنامه های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807616

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه اعلام کرد؛

عبدالرضا غفوری گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه به 168 هزار نفر رسیده است که از این تعداد 102 هزار و 500 نفر در طرح نهضت ملی مسکن و مابقی در برنامه اقدام ملی ثبت نام کرده اند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا غفوری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: تعداد کل ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه به 168 هزار نفر رسیده است که از این تعداد 102 هزار و 500 نفر در طرح ملی مسکن و بقیه ثبت نام کرده اند. تحت عنوان برنامه اقدام ملی ثبت کردند.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله اصلاح اطلاعات کاندیداها هستیم و تلاش می کنیم تا پایان سال کاندیداهای واجد شرایط نهایی را شناسایی و اعلام کنیم.

گفوری افزود: اگرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما طبق اطلاعات غیر رسمی ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بسیاری از پروژه ها در استان کرمانشاه آغاز شده است، گفت: هفته آینده حجم عملیات اجرایی در زمین توسط مسئولان کشوری یا استانی به طور رسمی مشخص و مقدمات قانونی مربوطه به صورت رسمی اعلام می شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: با ابلاغ قانون جهش در تولید و رفع نواقص برنامه اقدام ملی در قانون جدید، با توجه به تسهیلات 400 میلیون تومانی در کرمانشاه و 300 میلیون تن برای شهرهای دیگر، شاهد هستیم که تقاضا برای قانون جهش مسکن و نهضت ملی مسکن نسبت به سایر طرح‌های مسکن دو برابر شده است.

گفوری خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات ارائه شده از طریق سامانه‌های حرکت ملی و برنامه‌های اقدام ملی، متقاضیان باید مدارک را تکمیل و در دفاتر پست بایگانی کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی عملیات اجرایی و تامین سریع زمین مورد نیاز انجام شود. .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: متقاضیان نیز پس از اطلاع باید سهم خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید