جابجایی ساکنان میدان نفتی مسجدسلیمان تا دو سال دیگر به پایان می رسد


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879859

وزیر کشور گفت: مشکل جابجایی برخی از اهالی به مناطق آلوده نفت و گاز مسجدسلیمان برطرف شده و وزیر نفت قول داده برای هزار واحد باقی مانده سالانه ۵۰۰ واحد بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، جلسه شورای اداری مسجدسلیمان امروز پنجشنبه 9 تیرماه با حضور احمد واحدی وزیر کشور در دفتر فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

وزیر کشور در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران درباره تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به خوزستان گفت:

وی با اشاره به پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده اندیکا، افزود: ساخت و ساز در مناطق بازدید شده در مرحله نهایی کار است و مشکل جدی وجود ندارد. پرونده های جدیدی برای ساخت هزار واحد مسکونی و سایت دامپروری تشکیل شده که نظارت می شود.

وزیر کشور در خصوص درخواست آبرسانی به مناطق زلزله زده گفت: فعالیت های خوبی برای بحث عواقب و پیامدهای زلزله آغاز شده که باید رصد شود.

وحیدی در خصوص فرودگاه مسجدسلیمان و تردد مردم از مناطق نفتی به سایر مناطق گفت: فرودگاه مسجدسلیمان باید تکمیل شود تا شاهد راه اندازی سریع آن باشیم. مشکل جابجایی برخی از ساکنان به مناطق آلوده نفت و گاز مسجدسلیمان نیز برطرف شده است و وزیر نفت قول داده است که برای هزار واحد باقی مانده، سالانه ۵۰۰ واحد بسازد.

وی در خصوص مسائل مربوط به شهرداری ها گفت: در این جلسه موضوعات مربوط به تعهدات شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شهرداری ها اتخاذ خواهد شد.

در این نشست وضعیت راه ها، کشاورزی، انتقال آب در زمین و … نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی، ولیولا حیاتی معاون امنیتی و انتظامی و محمد حنچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.

گفتنی است فرمانداران و شهرداران 4 شهرستان هفتکل، لالی، اندیکا و مسدسلیمان در این جلسه حضور داشتند و به بیان مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید