جام جهانی فوتبال قطر اسامی داوران این مسابقات اعلام شد. بازی فغانی در قطر/ با قضاوت 3 داور زن برای اولین بار در جام جهانی


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840059

داور بین المللی فوتبال ایران با دو دستیار خود جام جهانی قطر را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیسیون داوران فیفا اسامی داوران جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد و نام علیرضا فغانی داور بین المللی ایران نیز در لیست داوران جام جهانی قرار دارد.

علیرضا فغانی نیز که در جام جهانی 2018 بازی های زیادی انجام داد در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

علیرضا فغانی یکی از ۳۶ داور اواسط جام بیست و دوم برای قضاوت در قطر خواهد بود. فغانی در جام جهانی 2018 نیز با داوران زبردست خود، راهیابی به جام جهانی بین بلژیک و انگلیس را قضاوت کرد.

محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری دو کمک داور ایرانی هستند که جزو داوران جام جهانی قطر هستند. 61 کمک داور دیگر به همراه ابوالفضلی و منصوری در این جام و 24 داور حضور خواهند داشت. VAR برای مسابقات طراحی شده است.

36 داور میانی، 69 کمک داور و 24 داور در سالن نمایش فیلم جام جهانی فوتبال 2022 قطر حضور خواهند داشت.

در یک رویداد تاریخی در جام جهانی برای اولین بار در قطر، داوران زن نیز قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت. برای اولین بار در تاریخ جام جهانی مردان، استفانی فراپار، داور سرشناس اهل فرانسه قضاوت خواهد کرد. یوشیمی یاماشیتا از ژاپن و سالیما موکانسانگا از رواندا نیز به عنوان داور زن به رقابت خواهند پرداخت.

پیش از آن فراپر برای سوپرجام اروپا و سایر مسابقات مردان حضور داشت. نوزا بک از برزیل، کارن دیاز از مکزیک و کاترین نسبیت از آمریکا نیز به داوران کمک می کنند.

جام جهانی فوتبال 2022 از 20 نوامبر تا 18 دسامبر در قطر برگزار می شود.

داوران این دوره به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید