جام جهانی والیبال تیم ملی ایران در اسلوونی به میدان می رود


ساعت: 18:24
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881208

تیم ملی والیبال ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در اسلوونی به میدان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون جهانی والیبال برنامه و فرمت جدید جام جهانی 2022 به میزبانی لهستان و اسلوونی را اعلام کرد که بر اساس آن دیدارهای تیم ملی ایران در گروه F در شهر لیوبلیانای اسلوونی برگزار می شود.

24 تیم شرکت کننده در این مسابقات مسابقات خود را در 6 گروه 4 تیمی به صورت چرخشی آغاز می کنند و 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم برتر گروه خود به مرحله دوم صعود می کنند.

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A، کاتوویتس: اوکراین، صربستان، تونس، پورتوریکو
گروه B، لیوبلیانا: برزیل، ژاپن، کوبا، قطر
گروه C، کاتوویتس: لهستان، آمریکا، مکزیک، بلغارستان
گروه D، لیوبلیانا: فرانسه، اسلوونی، آلمان، کامرون
گروه E، لیوبلیانا: ایتالیا، کانادا، ترکیه، چین
گروه F، لیوبلیانا: آرژانتین، ایران، هلند، مصر

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به شرح زیر است:

5 سپتامبر: ایران – آرژانتین از ساعت 20:00
7 سپتامبر: ایران-مصر از ساعت 20:00
9 سپتامبر: ایران – هلند از ساعت 20:00

ادامه رقابت های جام جهانی والیبال مردان 2022 شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با 52 بازی (گروهی و حذفی) خواهد بود که قهرمان این رقابت ها تصمیم گیرنده

16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی بر اساس عملکردشان در مرحله گروهی جدول بندی شده اند تا حریفان خود را برای آن مرحله مشخص کنند. بنابراین در مرحله یک هشتم نهایی تیم اول با شانزدهم، دوم با پانزدهم، سوم با چهاردهم، چهارم با سیزدهم، پنجم با دوازدهم، ششم با یازدهم، هفتم با تیم دهم و هشتم با تیم نهم.

این مرحله از شنبه 12 سپتامبر به مدت چهار روز آغاز می شود و با هشت دیدار در گلیویتس (لهستان) و لیوبلیانا (اسلوونی) دنبال می شود.

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی والیبال مردان 2022 نیز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 27 شهریورماه با برگزاری چهار دیدار در دو شهر گلیویس و لیوبلیانا برگزار می شود تا چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شوند.

مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 30 شهریورماه به میزبانی شهر کاتوویتس لهستان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید