جام حذفی فوتبال خداحافظی باورنکردنی پرسپولیس با جام/ گربه سیاه داغ روی قلب سرخ


ساعت: 22:49
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821070

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم تهران شکست خورد و از جام حذفی حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نبرد پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مهمترین و جذاب ترین دیدار این مرحله بود.

پرسپولیس پس از شکاف عمیق در لیگ که شانس قهرمانی مجدد آنها در لیگ را به حداقل رساند، جام حذفی را فرصتی ایده آل برای موفقیت و قهرمانی در جام حذفی می داند.

از سوی دیگر، آلومینیوم به عنوان گربه سیاه پرسپولیس به تهران آمد تا شگفتی آفرینی کند، به ویژه اینکه مهدی رحمتی سرمربی جدید آنها به دلیل پیشینه آبی که مقابل قرمزها داشت، انگیزه زیادی داشت.

پرسپولیس بازی را خشن آغاز کرد و با حملاتی تحت فشار بالا دروازه میهمان را بست و هیلی خیلی زود با ضربه پهلوان به پایان رسید.

پرسپولیس پس از این گل همچنان توپ و زمین را در اختیار داشت اما اشتباه بزرگ هنانوف منجر به مساوی شدن آلومینیوم شد.

پرسپولیس در ثانیه های پایانی وقت تلف شده نیمه اول با یک پنالتی مشکوک به رختکن رفت اما در نیمه دوم دروازه به طور کامل برگشت.

آلومینیوم که نمی خواست ببازد در نیمه دوم پیش افتاد و بازی را در دست گرفت.

آنها ابتدا بازی را با یک سوپرگل به تساوی کشاندند و دقایقی بعد گل سوم را به ثمر رساندند و با اشتباه مدافعان پرسپولیس جریمه شدند. در حالی که آلومینیوم توانست با زدن یک پنالتی کار را تمام کند، گوهری ضربه ایستگاهی را مهار کرد تا پرسپولیس در بازی بماند. اما پرسپولیس نتوانست نتیجه را تغییر دهد تا خداحافظی باورنکردنی با جام داشته باشد و آلومینیوم بتواند با حذف پرسپولیس راهی مرحله بعد شود.

پرسپولیس 2

گل ها: احسان پهلوان (9) و مهدی ترابی (45+3 پنالتی)

آلومینیوم 3

گل ها: محمدرضا آزادی (20 و 65) و محمدعلی نژاد (53)

پرسپولیس

احمد گوهری، فرشاد فرج (23- سعید آقایی)، وحدت حنان اف، علی نعمتی، رامین رضاییان (85- منوچهر صفروف)، کمال کامیابی نیا (67- رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان-شساق-85 پاکدل. ، امید عالیشاه (67- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، میلاد فحردینی (90- امیر هوشمند)، میثم مجیدی (53- پوریا آریاکیا)، مصطفی احمدی، محمود گدرحمتی، علیرضا نقی زاده (81- امیر مفامد علیحمد)

سرمربی: سید مهدی رحمتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید