جانبازان اسطوره های ایثار، مقاومت، مبارزه و ایثار هستند


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896967

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

نظری بیان کرد: داشتن روحیه بالای جانبازی ستودنی است، جانبازان اسطوره های ایثار، مقاومت، مجاهدت و ایثار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امشب در برنامه اردوی تفریحی، درمان و سنجش سلامت جانبازان 70 درصد استان مرکزی افزود: جانبازان با رشادت و از خود گذشتگی از تمام توان گذشتند. اموال برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و مبانی دینی امروز مردم و مسئولان در قبال این قشر مسئول هستند و باید آسایش و آرامش را برای آنها فراهم کنند.

وی با بیان اینکه جانبازان علیرغم رشادت بسیار کم توقع هستند، گفت: همسران جانبازان نیز شایسته احترام هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه مسئولان در جایگاه های رسمی باید حداقل توقعات ایثارگران را برآورده کنند، گفت: حضور با روحیه بالای جانبازان ستودنی است، جانبازان اسطوره های ایثار، مقاومت هستند. ، مجاهدت و ایثار و نه تنها مردم ما هرگز خدمت و ایثار خود را فراموش نمی کنند، بلکه نسل جوان را نیز مدیون این قشر می دانند.

نظری تصریح کرد: دهه 90 باید بداند جوانی که امروز از ناحیه پا، چشم یا دست مجروح شد، مدافع کشور بود و برای ماندگاری انقلاب و اسلام جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و نیازهای ایثارگران با جدیت در حال پیگیری است و این اهمیت به مدیر کل بنیاد شهید استان نیز اعلام شده است زیرا این تعهد ماست که ایثارگران در تامین حداقل ها با مشکل مواجه نشوند. نیازهایی مانند ویلچر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید