جایزه بزرگ پاراکواندو قرعه کشی انجام شد/ پاراواکندران ایران حریفان خود را شناختند


ساعت: 00:11
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843825

تیم ملی پاراکواندو کشورمان با برگزاری قرعه کشی مسابقات پاراگلایدر صوفیه رقبای خود را شناخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چالش پاراگراند پریکس به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان با حضور 85 تکواندوکار از 23 کشور از 25 خردادماه به طور رسمی آغاز می شود.

بر این اساس تیم ملی پاراکواندو کشورمان با حضور 4 نماینده در کلاس k44 در بخش مردان و زنان در ترکیب سعید صادقیان پور در وزن 63- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم، مریم عبداله پور در وزن 47- کیلوگرم و سحر قنبری در وزن 52 کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرد.

قرعه کشی رقابت های پاراگرند پریکس با حضور سران تیم برگزار شد و تیم ملی ایران به مصاف حریفان خود رفت.

بدین منظور در وزن 47 کیلوگرم زنان مریم عبداله پور در دور یک شانزدهم به مصاف “رومرو کلودیا” برنده ششمین رده بندی جهانی از مکزیک می رود و در صورت مصاف “هورلباتار” از مغولستان، چهارمین قهرمان جهان. خواهد بود. سحر قنبری در وزن 52 کیلوگرم ابتدا با مکزیک به مصاف جسیکا گارسیا قهرمان سوم جهان می رود و در صورت پیروزی به مصاف هاشمیتو برزیلی دوم جهان می رود.

گفتنی است این رویداد اولین حضور بانوان ملی پوش در مسابقات جهانی و پاراگرندپری است.

در وزن 80 کیلوگرم مردان علیرضا بخت ابتدا با استیکای ترکیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده مسابقات پاراسواری صربستان و هند می رود. در وزن 61 کیلوگرم سعید صادقیان پور ابتدا با آنتونیو بوسولو ایتالیایی، چهارمین قهرمان جهان رقابت می کند و در صورت پیروزی به مصاف ناتان توروکوتا از برزیل، چهارمین قهرمان جهان می رود.

هدایت تیم ملی پاراکواندو کشورمان در بخش مردان با سرمربیگری مرتضی سلطانی و در بخش بانوان با مربیگری عاطفه کشاورز چالشی برای گرندپری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید