جایزه هنری دیویسون سندی است برای اثبات اصالت اجتماعی-فرهنگی ملت شریف ایران در عرصه بین المللی.


ساعت: 21:58
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877940

رئیس جمعیت هلال احمر پس از اهدای جایزه هنری دیویسون به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دریافت این جایزه ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، راضی علیشوندی رئیس جمعیت هلال احمر طی یادداشتی در خصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی، جایزه هنری دیویسون را به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.این جایزه ارزشمند توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت می شود.
متن این یادداشت به شرح زیر است:

به نام خدا
چه زمانی مهمتر و حساستر از وضعیت کنونی کشورمان در عرصه بین المللی است که سکاندار بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران، اینقدر خاطره انگیز و پرمعنا، با گامهای اقتدار یک کشور، دریافت یکی از ارزشمندترین جوایز کار انسان دوستانه جهان باید حضور داشته باشد و نقش انسانیت و انسانیت مردم این میهن در تاریخ ثبت شود.

در نظر گرفتن این جایزه و یک جایزه ارزشمند جهانی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی قابل تامل است.
این جمهوری اسلامی ایران است که در مجمع جهانی در جایگاه مناسبی قرار گرفته است، وقتی مجامع به ظاهر بین المللی فریاد ظلم، بی عدالتی و بی عدالتی علیه کشورمان سر می دهند، قطعنامه صادر می کنند و حقوق بشر را زیر پا می گذارند، کار انسان دوستانه فارغ از رنگ و نژاد و ملیت. ، سزاوار جایزه ای است که می تواند توسط 192 کشور دیگر عضو این گروه بین المللی به اشتراک گذاشته شود.

هنری دیویسون جایزه نیست، سندی دقیق و قابل اعتماد در برابر ظلم و ستم دشمنان کشور عزیزمان و باورهای غلط بی اساس آنهاست.

هنری دیویسون نشانه حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای حفظ کرامت انسانی، توجه به حقوق بشر و تلاش برای کاهش آلام و آلام ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سراسر جهان است.

هنری دیویسون نمایشی از حضور موثر و البته بر اساس اصول و موارد متقن دانش و تجربه برای کمک به فرزندان این کره خاکی در خدمت به بشریت است. تجربه جدی در حوزه امداد که اکنون الگویی برای سایر کشورهای جهان است.

هنری دیویسون آینه تمام نمای رشادت و از خودگذشتگی امدادگران، امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در این حوادث تلخ اخیر در کشورمان است.

بر این باورم که از امروز وظیفه خطیر دکتر پیرحسین کولیوند، همکاران هلال احمر و البته دلسوز، مقتدر و همیشه در حاشیه این خیریه که به اعتماد جامعه افتخار می کنند و آن را ارائه می کنند، وظیفه خطیر آن است. بهترین دارایی شما سنگین تر خواهد بود.

به راستی که این شکوه و سربلندی ملی حاصل تلاش های جهادی وصف ناپذیر و متنوع فرزندان بی شمار کشور عزیزمان، مردان و زنان بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های خدمت بی منت به مردم شریف و بزرگوار است. ملت سرافراز ایران و آسیب دیدگان در همه جا این سیاره ای است که جز با هدایت و بهره گیری از منویات مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (داعش) به دست نمی آید.

تبریک به هنری دیویسون مبارک از ایران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید