جایگاه سیار سوخت رسانی در مرز باشماق ایجاد شده است


ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896965

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: جایگاه سیار برای سوخت رسانی به ناوگان حمل و نقل زائران اربعین در مرز باشماق مریوان ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانبخش نوکانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی گفت: راه اندازی این ایستگاه سیار به منظور رفاه حال زائران اربعین و تسهیل در کار شارژ خودروها و دستگاه های خدمات رسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ سیار برای توزیع نفت و گاز ایجاد شده است، افزود: پارکینگ مذکور با ظرفیت 19 هزار لیتر برای اتوبوس ها و کاروان های حمل زائران در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن استان بر سر راه استان های کرمانشاه و ایلام، اقلیم کردستان به عنوان منطقه تعیین شده با 87 نقطه تحویل فرآورده های نفتی، آمادگی کافی و لازم را دارد. ارائه خدمات به زائران عرب

نوکانی با بیان اینکه این جایگاه فقط برای خدمت رسانی به زائران اربعین ایجاد شده است، ادامه داد: همچنین جایگاه عرضه سوخت مرزی در باشماق مریوان وجود دارد که به سایر خودروها خدمات رسانی می کند.

وی به مشارکت این شرکت در موکب های برگزار شده در استان و کربلا اشاره کرد و افزود: در این راستا بیش از 100 میلیون ریال وجه نقد و 300 کپسول گاز مایع به این موکب ها اهدا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید