جت شخصی رونالدو و جورجینا برای فروش است/این جت برای آنها خیلی کوچک است!

کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز جت شخصی خود را برای فروش گذاشته اند. گفته می شود این زوج دیگر علاقه ای به جت مجلل Gulfstream G200 که 20 میلیون یورو قیمت دارد، ندارند.

این هواپیما برای کارهای کاری و شخصی رونالدو و جورجینا استفاده شده است و حتی در مستند نتفلیکس I Am Georgina نیز حضور داشته است. با این حال، مجله اسپورت گزارش داد که این زوج تصمیم به فروش هواپیما گرفته اند زیرا ظاهراً از اندازه فعلی هواپیما خود راضی نیستند و می خواهند جت بزرگتری بخرند. مستند آرژانتینی اینفلوئنسرها نیز برای این زوج بسیار موفق بود و می توانست خرید هواپیمای جدیدتر و بزرگتر را تسهیل کند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز هم اکنون در ریاض، پایتخت عربستان سعودی اقامت دارند. جورجینا اخیراً در مورد زندگی در عربستان سعودی صحبت کرده و از امنیت عربستان سعودی و مهمان نوازی اعراب تمجید کرده است. او در مصاحبه ای با برند معروف عطر عربستان سعودی Laverne که اخیرا او را به عنوان سفیر جدید خود معرفی کرده است، گفت: من اینجا احساس امنیت می کنم. صحرای عربستان زیباست. قدرت و جادوی صحرای عربستان در شب باورنکردنی است.

به نظر می رسد رونالدو نیز از زندگی در عربستان سعودی لذت می برد. او در این فصل در 8 بازی برای النصر در لیگ برتر عربستان 9 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

دیدگاهتان را بنویسید