جدیدترین شایعات در مورد Samsung Galaxy Z Flip4


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877393

می توانید سری A را برای خرید ارزان از بازار گوشی سامسونگ انتخاب کنید. این سری که اخیراً طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان به دست آورده است مربوط به محصولات ارزان و متوسط ​​سامسونگ است که با مشخصات فنی خوب خود قیمت مناسب تری را در اختیار شما قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک گزینه خوب برای خرید می تواند گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 باشد که به ترتیب به باتری های 4400 و 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند. طبق اطلاعات جدید، هر دو گوشی از سیستم شارژ یکسانی استفاده می‌کنند و می‌توانید همان سرعت شارژ معمولی را داشته باشید. جزئیاتی در مورد گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 فاش شده است و به نظر می رسد که این گوشی ها بیشتر از طراحی های قبلی استفاده می کنند. این امر به ویژه در مورد Z-Flip 4 صدق می کند. هنگام خرید یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ، مطمئناً برخی از ویژگی ها را از دست خواهید داد و با قیمت بالاتر می توانید گزینه های بهتری داشته باشید.

Z Flip 3 یک گزینه ارزان‌تر بود و گوشی‌های جدید برای دریافت مشخصات بسیار بهتر تنظیم شده بودند. همانطور که مشخص است، ZFold 4 و ZF Flip 4 می توانند از شارژ 25 واتی استفاده کنند. این خبر خوبی برای طرفداران فلیپ است، زیرا Z Flip 3 به شارژر 15 واتی مجهز شده بود که بسیاری از طرفداران را ناراضی کرد. این افزایش باعث می شود Z Flip 4 به سرعت سایر محصولات سامسونگ از جمله Galaxy S22 شارژ شود. با این حال، طرفداران گلکسی فولد که گوشی های خود را با قیمت بالاتری خریداری می کنند، در معرض اخبار بد قرار خواهند گرفت.

زیرا این کاربران انتظار داشتند یک شارژر تلفن تاشو 45 واتی دریافت کنند. S22 Plus و S22 Ultra می توانند از شارژر 45 واتی استفاده کنند. انتظار می رود ZFold 4 حتی از S22 Ultra گران تر باشد. با این حال، هیچ تفاوتی در عملکرد واقعی بین شارژرهای 25 واتی و 45 واتی سامسونگ وجود ندارد.

یک گوشی سامسونگ ارزان بخرید

می توانید سری A را برای خرید ارزان از بازار گوشی سامسونگ انتخاب کنید. این سری که اخیراً طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان به دست آورده است مربوط به محصولات ارزان و متوسط ​​سامسونگ است که با مشخصات فنی خوب خود قیمت مناسب تری را در اختیار شما قرار می دهد. در این راستا برای تجربه خرید ارزان تری می توانید به سراغ این برند بروید. برای خرید یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ باید برخی از ویژگی ها را نادیده بگیرید.


image 1654348775 خبر خاکستری

از آن جمله می توان به سیستم دوربین اشاره کرد که معمولا این گوشی ها نمی توانند شرایط خوبی را برای شما فراهم کنند. دوربین این گوشی ها به حالت محدب و تعدادی سنسور دائمی مجهز شده است. اما قدرت سنسور آنها در مقایسه با گوشی های پیشرو پایین است و نمی توانند رضایت مخاطبان خود را جلب کنند. از دیگر محصولات باید به قیمت گوشی شیائومی اشاره کرد که معمولا از سطح بازار پایین‌تر است و می‌توانید مشخصات فنی تمیز و درجه یک را با قیمت گوشی‌های ارزان‌تر دریافت کنید. قیمت گوشی رده بالای شیائومی نیز نسبت به محصولات رقبای خود کمتر است و شیائومی را به یکی از پرفروش ترین برندهای بازار تبدیل کرده است.

گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI عرضه می شوند که گزینه های بهینه سازی جالبی دارد. به خصوص آن دسته از کاربرانی که به بازی ها و بازی های روی پلتفرم موبایل علاقه مند هستند، خوشحال تر خواهند بود. هر کدام از این گوشی ها مجهز به حالت توربو برای بازی هستند و قدرت CPU را برای بازی بهینه تر افزایش می دهند. در همین راستا می توانید بازی های مهم را نیز به بهترین شکل ممکن در نسخه های ارزان انجام دهید و از آن ها لذت ببرید.

آیفون 13 پرو مکس و یک انتخاب عالی

با مراجعه به فروشگاه آی تی مقداد می توانید آیفون 13 پرو مکس را در رنگ های مختلف خریداری کرده و گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید. آیفون 13 پرو مکس از نظر زیبایی و مشخصات فنی قابل مقایسه نیست و می توانید آن را به عنوان یک گزینه ایده آل تماشا کنید. این گوشی ها دارای صفحه نمایش تبلیغاتی و اندازه 6.7 اینچی هستند. این فناوری برای اولین بار نرخ تازه سازی 120 هرتز را در اختیار شما قرار می دهد. این نرخ تازه‌سازی جدید برای تماشای روان‌تر فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین برای تجربه بازی و همچنین اسکرول نرم‌تر مناسب خواهد بود.

می توانید آیفون 13 پرو مکس را با تراشه جدید A15 تهیه کنید. این تراشه از همان فناوری ساخت استفاده می کند، اما تعداد ترانزیستورها نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. تراشه جدید به کنترل مصرف انرژی بیشتر و عمر باتری بهتر کمک می کند. این بار باتری ابعاد بیشتری دارد و می توانید از عمر 2.5 ساعته آن لذت ببرید. به یاد داشته باشید که سیستم عامل iOS نیز نقش بسزایی در بهینه سازی استفاده از اپلیکیشن ها داشت و اکنون حالت اپلیکیشن بهینه تری دارید. شاید خرید آیفون 13 پرو مکس ارزان تر از خرید یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ باشد.


خرید گوشی مقداد آی تی

خرید گوشی مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی امکان بررسی دقیق محصولات برندهای مختلف را به شما می دهد و با مقایسه دقیق و حساب شده می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید گوشی ارزان قیمت سامسونگ یکی از انتخاب های شماست و می توانید با مشاهده دقیق مشخصات فنی و طراحی آن ها به گزینه مورد نظر خود دست پیدا کنید. سلیقه و قیمت همیشه مهم است و مقداد آی تی به عنوان یکی از بهترین منابع برای بررسی قیمت شیائومی و سایر برندها شناخته می شود.

شما می توانید آیفون 13 پرو مکس را با بسیاری از ویژگی های دیگر دریافت کنید. این گوشی دارای هسته گرافیکی تری است و به شما کمک می کند تا برنامه ها و بازی ها را بهتر اجرا کنید. می توانید یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ بخرید و قیمت بالایی داشته باشید. گوشی های سری A سامسونگ این وضعیت را دارند و مشخصات فنی آنها به محصولات پیشرو نزدیک است و به خصوص در زمینه نمایشگرها می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. باتری این گوشی ها معمولا کم است و گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید