جراحی اقتصادی روی میز احساس خواهد شد


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839683

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جراحی اقتصادی باید با ارائه راهکارهای جایگزین انجام شود تا برای توده مردم احساس شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، 18 اردیبهشت ماه بود که حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی از پرداخت یارانه های 300 و 400 هزار تنی خبر داد و پس از آن مصاحبه ای با بانک مرکزی مبنی بر آغاز پرداخت جدید یارانه ها آغاز شد.

با آغاز پرداخت این یارانه ها، نیروهای داخلی و خارجی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و به طراحی و منحرف کردن آگاهی عمومی برای دلسردی مردم پرداختند.

اعلام گرانی ها از سوی اصناف موجی از شایعات و حمله ناجوانمردانه به دولت سیزدهم خلق را در پی داشت و مخالفان جمهوری اسلامی عرصه فشار را بر دولت تنگ کردند و انواع تهمت ها را به دولت سیزدهم فرستادند. دولت.

با این وجود ملتی که همواره پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده در صحنه ایران بوده است.

خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز در خصوص جزئیات قیمت های جدید و پرداخت یارانه های 300 و 400 هزار تنی به گفت و گو با گلمرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پرداخت.

مرحبه در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز با بیان اینکه دولت سیزدهم چاره ای جز انجام یک عملیات اقتصادی ندارد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی همچنان معتقد است که باید با ارائه راهکارهای جایگزین جراحی اقتصادی انجام شود تا در سطح ملی احساس شود. جدول.

وی افزود: نباید به معیشت مردم فشاری وارد شود و در برنامه ریزی های دولت به دولت سیزدهم نمره 100 داده نمی شود، بلکه باید مشکلاتی که اقتصاد و اکثر آن مشکلات قبلی وجود داشت، رفع شود. دولت.”

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: البته دولت سیزدهم بهتر از این می تواند عمل کند و دولت با استفاده از فناوری روز با سرعت بسیار بیشتری راهکارهای جایگزین را طراحی و راه اندازی کند.

مرحبه خاطرنشان کرد: دولت باید تمامی ایرادات خود را نسبت به عملیات اقتصادی فعلی مطرح کند تا مردم کمترین فشار اقتصادی را تحمل کنند که در این صورت آرامش به مردم تزریق می شود.

وی با تاکید بر اینکه قطع دست رانت خواران انتظار مجلس از دولت است، گفت: به هیچ وجه نباید معیشت مردم معامله شود. قوی تر شو

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق اصناف دائما با مردم در ارتباط هستند و گاهی دهک هایی که مشمول دریافت یارانه هستند یا یارانه کمتری دریافت می کنند برای احقاق حق خود به دولت معرفی می شوند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید