جزئیات بازیکنان و مربیان پرسپولیس منتشر می شود

رضا درویشی درباره افزایش شدید قراردادها توضیح داد: موفق بودیم و امسال با 4-5 نفر از دوستان قرارداد بستیم. اغراق نیست اگر بگوییم یکی دو نفر از رقبا برای دوستانی که با 10 میلیارد تن بیشتر از ما به پرسپولیس آمده بودند قرارداد بستند. حتی یکی از بازیکنان می گفت در مسابقه گفتم این پول زیاد است اما به این تیم می روم چون از بچگی عاشق پرسپولیس بودم. او همچنین بسیار صادق و سالم است. حالا این دوستان چون پرسپولیسی بودند این پیشنهادها را رد کردند و بستند اما وقتی استاندارد و مدل نداریم ناخودآگاه راه به جایی نمی برند.

وی افزود: درست است که ما پول زیادی نداریم و سقف داریم اما چطور می توانند به بازیکنی که پول خوبی به او می دهیم 10 میلیارد بیشتر بدهند؟ پیراهن؛ شاید کم شده باشد اما هنوز هم هستند کسانی که با اینکه پول بیشتری به تیم های دیگر می دهند، حاضر شده اند به پرسپولیس بیایند، اما نه همه جا. ممکن است یک بازیکن به دلیل مشکلات زندگی و مشکلات مالی مجبور به جدایی شود، اما اگر این سقف با مدرک لیسانس معتبر باشد، می توان به داشتن یک شغل اصولی امیدوار بود. در عین حال باید به فکر مدیران برنامه باشیم که تقریباً مدیران فوتبال هستند نه مدیران باشگاه. مدیر باشگاه ها تقریبا هیچ نقشی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به لزوم انتشار قراردادها گفت: قراردادهای ما باید ظرف یک ماه در سازمان لیگ ثبت شود. از طرفی تیم هایی مثل ما که به صرافی رفته اند در بورس ثبت می شود و نمی توان آن را پنهان کرد. بازیکنی که نمی تواند قرارداد را به خانه ببرد و زیر بالش بگذارد. به گفته وی باید در سازمان لیگ ثبت نام کند و چون در بورس هستیم در کدال ثبت نام کرده است. حاشیه ها با نسخه اصلی متفاوت است. آنها می توانند قراردادهای بازیکنان ما را ببینند و طبق استانداردهایی که آقای درودگر فرمودند، مثل ملیت و … آنها را با بازیکنان سایر باشگاه ها مقایسه کنند. نه تنها بازیکنان، بلکه مربیان نیز خواهند دید که قراردادشان حداقل برای 5-6 تیم اول قهرمانی مشخص است.

او با حالتی عجیب گفت: مدیر برنامه ای داشتیم که می گفت باید n میلیارد به من بدهید. گفتیم که چنین مجوزی نداریم، چون مدیر برنامه برای بازیکن است نه باشگاه. اصولاً نمی توانیم به مدیر برنامه پول بدهیم. چون آن پول را ندادیم، بازیکن را گرفتند. شما می گویید باید مجوز داشته باشند. مجوز به تنهایی کافی نیست. آیا یک فرد دارای مجوز می تواند کاری انجام دهد؟ این شاخص ها بسیار مهم هستند. این یک خطر برای بازیکنان جوان ما است. جوانان با آسودگی و سادگی وارد فوتبال می شوند به خصوص بازیکنان تیم امید که توسط مدیران برنامه آموزش دیده اند. دو سه مورد گفتم چرا مدیر برنامه؟ مستقیم به خودت بیا اکثر بازیکنانی که ما تعطیل کردیم مستقیماً با خود بازیکنان صحبت می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید