جزئیات تطبیق حقوق بازنشستگی در بودجه 1401

جزئیات تطبیق حقوق بازنشستگی در بودجه 1401

روز جدید : سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با اشاره به اینکه حدود 90 هزار میلیارد تن برای تصویب بدهی عمومی در سازمان تامین اجتماعی تصویب شده است.

حقوق بازنشستگان در سال 1401 تغییر می کند. در سال 1401 بودجه ای برای مستمری در نظر گرفته می شود. با توجه به شکایت مستمری بگیران در سال 1401 مستمری ها افزایش می یابد. در سال 1401 حقوق بازنشستگی اندکی افزایش یافت. درباره بازنشستگان بیشتر بخوانید.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت: این موضوع برای بازنشستگان کشوری و لشکری ​​تقریبا آماده بود اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی نه.

وی ادامه داد: اکنون نمایندگان در کمیته تلفیق بودجه 1401 حدود 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی تصویب کرده اند تا دولت دست سازمان تامین اجتماعی را برای پرداخت معوقات و مستمری بازنشستگان باز کند. انتقال سهام و پرداخت تعهدات آن. .

یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حقوق بازنشستگان در سال‌های گذشته بسیار کمتر از همین رتبه‌های سال‌های اخیر بوده و در شرایط فعلی کشوری با تورم فزاینده و دستمزدهای پایین، حتی پایین‌تر است. اضافه کاری… محروم هستند، مشکلات جدی زندگی دارند.

زارع با اشاره به اینکه دولت در بودجه 1401 اعتباری برای بازنشستگان کشوری و لشکری ​​پیش بینی کرده است، تصریح کرد: نمایندگان در کمیته تلفیق پیشنهادات خوبی در بحث تامین حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید