جزئیات تغییر وضعیت پزشکان و معلمان اعلام شد

جزئیات تغییر وضعیت پزشکان و معلمان اعلام شد

فراخوان تغییر وضعیت معلمان دکتری دانشکده دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. متقاضیان باید از تاریخ ۶ آذر لغایت ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ در سامانه استخدام دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند.

دانشگاه فرخنگیان فراخوان مناسب سازی و تبدیل وضعیت مدرسین دکتری، کادر آموزشی و کارشناسان پزشکی از دانشگاه فرخنگیان به هیات علمی را اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است:

آ. پرسنل خدماتی نهائی وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزشی و فرهنگی و در زمینه معلم کار، هنرآموز، معلم، امور آموزشی.

ب کادر آموزشی دانشگاه فرهنگیان با رشته آموزشی و فرهنگی و زمینه کاری معلم، هنرآموز، معلم، امور آموزشی (آموزشی) استخدام رسمی معین وزارت آموزش و پرورش که از سال 1392 با مدرک دکتری تخصصی معتبر حداکثر کمی بیش از دو سال به عنوان نیروی آموزشی اجباری در دانشگاه درگیر تدریس اجباری بوده است.

جی. کارکنان دائمی دانشگاه فرهنگیان با حداقل 5 سال سابقه همکاری اجباری (مسئول آموزشی یا غیر دانشگاهی)

و در شرایط سنی تا 45 سال با در نظر گرفتن بندهای 3 و 4 دستورالعمل تا 50 سال قابل پذیرش می باشد.

دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد به منظور ایجاد بسترهای لازم برای رشد کمی و کیفی، ارتقای بهره‌وری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به اهداف و مأموریت‌ها، تعدادی از اعضای هیأت علمی مورد نیاز خود را از میان ذینفعان فوق تأمین کند.

داشتن سطح مناسبی از دانش و تحصیلات دینی.

سوابق دفاع از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و سوابق عملی ارزشمندی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

توانایی ترویج دین و تربیت نسلی از دانش آموزان مؤمن، انقلابی، متعهد، امیدوار با هویت اسلامی.

التزام عملی به گسترش و تقویت ایمان، ایمان اسلامی، اصلاح و تزکیه نفس، افزایش ایمان عمومی به عقاید اسلامی و اعتلای روحیه معنویت، مکارم و فضایل اخلاقی.

تعهد به گسترش و تقویت برنامه های اسلامی سازی مراکز آموزش عالی و اعتقاد به بومی سازی علم در زمینه های مختلف آن.

شرایط خاص

دکتر معلمان به افرادی اطلاق می شود که دارای مدرک دکتری تخصصی معتبر بوده و به عنوان عضو رسمی آموزش و پرورش در حوزه آموزشی و فرهنگی و در زمینه کاری به عنوان معلم، هنرآموز، معلم، امور آموزشی فعالیت می کنند.

افسر آموزشی به فردی اطلاق می شود که در زمینه آموزشی و فرهنگی و معلم، هنرآموز، معلم، امور آموزشی در استخدام رسمی رسمی آموزش و پرورش و از سال 1391 دارای مدرک دکترای تخصصی معتبر حداقل دو نفر باشد. سالها به عنوان یک نیرو آموزش اجباری در دانشگاه فرهنگیان متعهد به تدریس اجباری است.

دکتری تخصصی به افرادی اطلاق می شود که با مدرک دکترای تخصصی معتبر و دارای صلاحیت یکی از اعضای غیر مدرس دانشگاه و دارای حداقل 5 سال سابقه همکاری با دانشگاه به عنوان مسئول معاونت آموزشی باشند. یا یکی از اعضای غیر مدرس دانشگاه. این بند شامل کارکنان دارای گواهینامه تدریس دانشگاه نیز می شود.

داشتن دکتری تخصصی به همراه پایان نامه پژوهشی الزامی است.

مدارک تحصیلی دو مقطع آخر تحصیلی فوق لیسانس و دکتری باید مرتبط با رشته ای باشد که فرد متقاضی عضویت هیئت علمی است.

حداقل معدل برای متقاضیان استادی دانشگاه 15 در مقطع کارشناسی، 16 برای فوق لیسانس و 17 برای دکتری تخصصی است.

متقاضی باید بتواند حداقل 10 سال از تاریخ ابلاغ دستورالعمل تا زمان بازنشستگی به عنوان عضو هیأت علمی خدمت کند.

شرایط سنی برای شرکت کنندگان شامل افراد دارای مدرک دکترا و حداکثر سن 45 سال است.

پس از شروع به خدمت، متقاضیان پس از گذراندن مراحل استخدام و تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه، به عنوان دستیار پایه اول با وضعیت استخدامی رسمی منصوب می شوند.

کلیه متقاضیان باید از تاریخ 27 دی لغایت 14 دی ماه 1401 ثبت نام و مدارک خود را در سامانه استخدام دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.jazbtd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید