جزئیات جدید از تغییر میزان عیدی بازنشستگان

جزئیات جدید از تغییر میزان عیدی بازنشستگان

علی دهگانکیا در رابطه با آخرین آمار پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی کانون مستمری بگیران، 170 هزار نفر در سراسر کشور و 30 هزار نفر. مردم تهران وام خود را پرداخت می کنند.

وی افزود: مبلغ وام پرداخت شده 12 میلیون تومان است و ثبت نام و پرداخت سایر مستمری بگیران و متقاضیان تا پایان سال ادامه دارد.

دهقانکیا در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ وام قرض الحسنه در سال آینده افزایش می یابد یا خیر، گفت: در این بخش بحثی نشده است اما انتظار داریم در سال آینده این رقم افزایش یابد اما در مجموع رقم همچنان در حال بحث است. و هیچ مشکلی نداشتیم

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص میزان و زمان پرداخت عیدی به مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: آنچه سازمان تامین اجتماعی بر آن تاکید دارد این است که میزان عیدی به مستمری بگیران بر اساس مبلغ پرداختی در زمان شاغل بودن فرد است. . البته انتظار داریم در این زمینه مبلغ عیدی بیشتر شود اما به هر حال انتظار می رود طبق فرمول سال های گذشته مبلغ عیدی به مستمری بگیران پرداخت شود.

دهقانکیا گفت: هنوز جلسه ای در خصوص زمان پرداخت عیدی تشکیل نشده است و باید منتظر اعلام سازمان تامین اجتماعی باشیم اما پیش بینی می شود طبق سنوات گذشته پرداخت شود.

وی در خصوص افزایش مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: در این راستا طی هفته های آینده جلساتی برگزار می شود و انتظار داریم رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقوله اقتصادی و معیشتی توجه ویژه ای داشته باشند. شرایط بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید