جزئیات جدید درگیری ترابی با احمد موسوی

معمولاً وقتی بین دو بازیکن دعوا می شود، داور از یک کارت برای کنترل بازی هر دو بازیکن استفاده می کند و علی صفایی هم همین کار را می کند، اما اعتراض روزافزون مهدی ترابی داور را مجبور می کند که به او کارت قرمز نشان دهد و مهدی ترابی در هنگام اخراج او به او کارت قرمز نشان دهد. او در خارج از زمین به اعتراض خود ادامه داد و در نهایت با وساطت برخی از اعضای کادرفنی حاضر به ترک محوطه فنی شد.

برخی ادعاها حاکی از آن است که احمد موسوی در درگیری با مهدی ترابی از واژه خاصی استفاده کرده و این موضوع باعث عصبانیت شدید بازیکن پرسپولیس شده است.

احمد موسوی درباره درگیری خود با مهدی ترابی در دیدار دو تیم گفت: او بی احترامی و بدحجابی کرد و داور آن را دید و او را اخراج کرد. این یک مسابقه فوتبال بود که منجر به فحاشی شد و داور صحنه را دید. دوست دارم ببینم در گزارش چه می نویسند. این یک نبرد فوتبالی بود و می توانید ببینید چه کسی در طول مسابقه شروع کرد.

اما مهدی ترابی برخلاف احمد موسوی در پایان بازی سعی کرد این درگیری را فراموش کند و حتی حاضر نشد در مورد کلمه ای که باعث عصبانیتش شده (!) صحبت کند. گویا یحیی گل محمدی در رختکن از شاگردش خواسته در نشست خبری پس از بازی این موضوع را مطرح نکند. از این رو در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره درگیری با احمد موسوی گفت: عذرخواهی می کنم. بالاخره فوتبال است، متاسفم.

با آنچه گفته شد بعید است داور مهدی ترابی را به کمیته انضباطی معرفی کند و قرار است درگیری این دو بازیکن با تصمیم داور برای نشان دادن کارت زرد و قرمز به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید