جزئیات شرایط جدید در قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد

جزئیات شرایط جدید در قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد

مدیر فروش ایران خودرو گفت: الزام داشتن حساب نمایندگی به فرآیند قرعه کشی اضافه شد تا خودروهای عرضه شده به جای دلال ها به دست کاربران واقعی برسند.

کیوان پناهی گفت: در طرح فروش ویژه خودرو دهه فجر 4 خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از 13 بهمن ماه ساعت 14 آغاز می شود، گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانک های هماهنگ شده (بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) نسبت به افتتاح حساب نیابتی اقدام کنند. تا بتوانند از سایت های اینترنتی استفاده کنند.یک حساب پروکسی ایجاد کنند که یکی از شرایطی است که به ثبت نام اضافه شده است و حتی در صورت داشتن حساب در این بانک ها می توانند وضعیت حساب پروکسی را تغییر دهند.

مدیر فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که قرار است در این دوره ثبت نام واریز شود 90 میلیون تومان است که در مدت ثبت نام تا روز قرعه کشی در حساب مشتری باقی می ماند. پیش بینی می شود 3 روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا 25 باخمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی انجام شود.

پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است می تواند در ساعت 24 یا 7 صبح روز بعد مبلغ باقی مانده را در حساب خود برداشت کند.

وی ادامه داد: جلساتی در خصوص نحوه تحویل خودرو به مصرف کننده نهایی برگزار شد. در نهایت پیشنهادی از سوی وزارت ایمنی و خودروسازان مطرح شد که با توجه به مشکلات پیش آمده در ثبت نام های اخیر و اینکه کاربر واقعی نمی تواند از فرصت خرید استفاده کند، الزام داشتن حساب نمایندگی اضافه شود. به قرعه کشی، بنابراین ماشین به دلال ها فروخته شود نه به دلال ها. دسترسی به کاربر واقعی

دیدگاهتان را بنویسید