جزئیات طرح فوق فروش و پیش فروش دستی پژو 207 اعلام شد

جزئیات طرح فوق فروش و پیش فروش دستی پژو 207 اعلام شد

شرکت ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش بر روی هاچ بک های جذاب و پرفروش خود تمرکز کرده است. این طرح فروش به صورت انحصاری برای متقاضیان سیستم یکپارچه خودروی خانگی ارائه می شود.

این افراد برای تکمیل مراحل ثبت نام باید قیمت کامل خودرو را در طرح فوق فروش و در طرح پیش فروش به حساب شرکت واریز کنند تا در لیست تحویل نهایی خودرو قرار گیرند. برای اطلاع از جزئیات طرح فروش ویژه و پیش فروش پژو 207 دستی سقف شیشه ای می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایران خودرو با ارسال بخشنامه ای به نمایندگی های مجاز فروش و متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه اعلام کرد که این افراد برای تکمیل ثبت نام نیازمند واریز وجه هستند. به این افراد 10 روز مهلت داده شده تا مبلغ درخواستی را پرداخت کنند.

ضمناً همانطور که می دانید برای طرح فوق العاده فروش پژو 207، متقاضی باید قیمت کل خودرو معادل 504 میلیون تومان را بپردازد و برای شرکت در طرح پیش فروش سقف شیشه ای دنده ای پژو 207، متقاضی باید پرداخت کند. مبلغ بدهی بر اساس بخشنامه فروش، مبلغ فاکتور 252 میلیون تومان است که پس از ارائه نام متقاضی در فهرست نهایی شرکت قرار می گیرد.

لازم به ذکر است ثبت نام علاوه بر 10 روز تعیین شده نیز به صورت اولویت اول خواهد بود و احتمال اتمام ناوگان قبل از پایان مهلت 10 روزه وجود دارد. لذا پیشنهاد می کنیم پس از دریافت پیامک در اسرع وقت به سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمایید.

ماشین تعرفه ای

در رابطه با شرایط ارائه خودرو به متقاضیان در سامانه یکپارچه، به اطلاع شما می رساند:

کلیه شرایط و ضوابط اختصاصی و عمومی شرکت در تماس های فروش سیستم یکپارچه برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد

قیمت کلیه خودروها در شرکت های خودروسازی دولتی و خصوصی را شورای رقابت تعیین می کند. بنابراین ممکن است قیمت خودرو در طرح های پیش فروش که موعد تحویل آن چندین ماه پس از ثبت نام باشد، افزایش یابد. بنابراین پرداخت مابه التفاوت ما در زمان فاکتور نهایی توسط مشتری انجام می شود.
منبع: بانک اول