جزئیات واریز سود سالانه به سهامداران

جزئیات واریز سود سالانه به سهامداران

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق اعلام کرد سالانه بیش از 4700 میلیارد تومان سود از طریق سجام به حساب بیش از 27 میلیون سهامدار واریز شده است.

آخرین آمار منتشر شده از سوی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق نشان می دهد که از ابتدای سال 1401 تا پایان هفته سوم آبان ماه، 224 ناشر از طریق اطلاع رسانی سامانه جامع مشتریان سجام سود سالانه خود را به سهامداران خود پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، در این مدت 224 ناشر پس از سال ها استفاده از سجام، سالانه 4 میلیارد و 705 میلیون تومان مطالبات به 27 میلیون و 207 هزار و 201 سهامدار را به حساب سهامداران واریز کردند.

آمار نرخ سود جاری سپرده های ناشران

علاوه بر این، آمارهای منتشر شده نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان هفته سوم آبان ماه، سود جاری 316 ناشر به مبلغ 46 هزار و 468 میلیارد تومان به حساب 42 میلیون و 505 هزار و 433 سهامدار واریز شده است. با استفاده از سامانه سجام

سیستم SJAM چیست؟

سجام یک سامانه زیرساخت شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات تنها یک بار و برای همیشه و پس از حضور در این سامانه اطلاعات خود را در این سامانه ثبت می کنند. احراز هویت چهره به چهره قادر به دریافت خدمات بر اساس داده های تأیید شده خواهد بود.

بر اساس این گزارش، هویت، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس ایمیل و اطلاعات اقامت دائم یک فرد از طریق این سامانه ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی نباید مجددا اطلاعات آن سهامدار را دریافت کند.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید