جزئیات پاسخ سازمان وظیفه به درخواست استقلالی ها برای مرادمند و یزدانی

جزئیات پاسخ سازمان وظیفه به درخواست استقلالی ها برای مرادمند و یزدانی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو بحث و بررسی پیرامون اعزام دو ورزشکار شاغل در لیگ برتر، نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود.

1- طبق قوانین و مقررات قبلی، هر یک از ورزشکاران رشته های مختلف که به سن مشمولیت رسیده اند موظفند جهت حمایت از توسعه ورزش کشور و افزایش بقا در قالب تجهیزات ویژه به خدمت اعزام شوند. از ورزشکاران حرفه ای مجوزهای مربوطه در باشگاه های مربوطه مجاز به تعویق خدمت ورزشکاران حرفه ای در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا 30 سال و لیگ برتر حداکثر تا 28 سال می باشد. بلافاصله پس از انقضا در خدمات اضطراری ارسال می شود.

لازم به تاکید است پس از پایان مهلت مقرر امکان ادامه فعالیت در باشگاه های مربوطه برای ورزشکاران وجود ندارد. همچنین عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی باعث غیبت آنان شده است که در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

2- در خصوص ورزشکاران فوتبال خانم سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند با توجه به اینکه پروانه ورزشی آنها طبق مقررات باشگاه ورزشی استقلال منقضی شده است باید در زمان اعزام از پیش تعیین شده در تاریخ 22 به خدمت بپردازند. مارس 2010. دوره نیاز به اعزام. البته این ورزشکاران می توانند در یگان های نیروهای مسلح به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت به تیم ملی، شرکت در اردوها و بازی های ملی نامحدود است.

دیدگاهتان را بنویسید