جلسات تخصصی با فدراسیون های کاندیدای اعزامی به هانگژو برگزار شد


ساعت: 19:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917917

با حضور مسئولان و کادر فنی در رشته های ووشو، تکواندو و کبادی؛

نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازی های آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صبح امروز چهارشنبه 23 آغاز شد. دسامبر، در محل کمیسیون.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگجو و طبق ادوار گذشته کمیته ملی المپیک با حضور سرپرست کاروان، سرپرستان و مسئولان وزارت ورزش و المپیک ملی کمیته، جلسات تخصصی با مسئولان و کادر فنی فدراسیون های متقاضی. با اعزام بازی ها، در جلسات فوق مسئولان و مربیان برنامه ها، دغدغه ها و کمبودهای خود را در آماده سازی تیم ملی مطرح می کنند و مسئولان وزارت ورزش و کمیسیون نیز انتظارات و درخواست های خود را از میادین بیان می کنند. در حال اعزام هیئت هستند تا در نهایت تا رفع دغدغه طرفین شاهد اعزام کاروانی با کیفیت به بازی ها باشیم.
به همین منظور اولین دوره از جلسات تخصصی فوق صبح امروز با حضور دکتر مناف هاشمی رئیس هیئت در هانگژو و دبیرکل کمیته، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت کشور برگزار شد. ورزش، دکتر نصرالله سجادی، مشاور رئیس جمهور، دکتر محین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته، دکتر علیرضا پاکدل، رئیس فرهنگستان، دکتر علی رغبتی، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش برگزار کردند. نشست با روسای سه فدراسیون در ووشو، کبادی و تکواندو به صورت جداگانه.
هاشمی در دیدار با فدراسیون کبادی گفت: با توجه به اینکه جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و جناب آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از اعزام فدراسیون ها دارند. بازی های آسیایی 9 ماه قبل از شروع بازی ها. ما این جلسات را شروع کردیم تا بتوانیم از نزدیک به برنامه ها و دغدغه های شما گوش فرا دهیم و در جهت رفع آنها برای رسیدن به بهترین نتیجه گام برداریم.
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان محترم فدراسیون جلسات کارشناسی و کارشناسی با کادر فنی تیم های ملی برگزار کنند تا بتوانیم دست به دست هم دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم چرا که کمیته ملی المپیک، آکادمی و نظارت ملی تیم های مرکزی در کنار وزارت ورزش در خدمت فدراسیون ها بود تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
سپس عباس اورسی، رئیس فدراسیون کبدی با ارائه برنامه های فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی و آماده سازی تیم های ملی و حضور در چندین تورنمنت بین المللی، خواستار حمایت مالی بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد.
همچنین هادی ساعی سرپرست فدراسیون در دیدار با مسئولان و کادر فنی تکواندو به ارائه برنامه های تدارکاتی تیم های ملی مردان و زنان در دو رشته کیوروگی و پومسه پرداخت و بودجه فدراسیون را اعلام کرد. برای برنامه های آینده کافی نبود و انتظار می رفت. از وزارت ورزش و کمیسیون می خواهیم به افزایش بودجه این فدراسیون توجه ویژه داشته باشند.
امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در جدیدترین نشست تخصصی برنامه های خود را برای اعزام تیم ملی قدرتمند ووشو به هانگژو ارائه کرد.
در این جلسات کادر فنی تیم های ملی هر رشته گزارشی از نحوه انتخاب ملی پوشان، برگزاری اردوها، مسابقات انتخابی، مسابقات تدارکاتی و رویدادهایی که قبل از بازی های آسیایی هانگزو برگزار شده است، می نویسند و به نحوی ثبت می کنند. ترکیب نهایی برای هانگژو آنها به آرامی معرفی شدند.
در این جلسه محسن بیرانوند رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، امیر حاجی قاسم رئیس مرکز سنجش و رشد توانمندی های بدنی آکادمی ملی المپیک، محمود عبداللهی حضور داشتند. مدیر روابط و ایمان مسعودی کارشناس مرکز مانیتورینگ حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید