جلسه فوری مجلس درباره حجاب اجباری

جلسه فوری مجلس درباره حجاب اجباری

تصاویری از یک جلسه ظاهرا فوری در مجلس که دیروز برگزار شد. مرکز آن مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری و البته رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس است. او که پشت طرح دفاع و البته طرح جمعیت و خانواده مجلس بود. آن که عرق بر سر با او صحبت می کند مصطفی میرسلیم است. از موتلفه.

دغدغه های مذهبی این قسمت از طیف سنتی مذهبی را می توان در توییت های وی به ویژه علیه فضای مجازی مشاهده کرد. حسین جلالی کمی آن طرف می نشیند. وی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس است. رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی بود. حالا نماینده رفسنجان است. او همان فردی است که چند روز پیش به حرم حضرت معصومه رفت و گفت دو هفته دیگر قیمت حجاب و بی حجابی را افزایش می دهیم.

جلالی روز گذشته نیز در گفت و گوی خبری درباره حجاب گفت: وقتی شورش ها زیاد می شود اراذل و اوباش زیاد می شوند کنار راه می افتند و بی حجابی بیشتر می شود. در نتیجه وقتی شورش ها تمام شد، این موارد هم تمام می شود. همه اینها تا یکی دو هفته دیگر جمع می شود، یعنی روسری به سر زنان برمی گردد. اصولاً حجاب وجود دارد، اما نحوه دعوت به آن تغییر کرده است.

هدف از تغییر روش این است که بتوانید به صورت پیامک به افراد بی حجاب اطلاع دهید که حجاب خود را رعایت نکرده اید و سعی در رعایت قانون دارید. بعد از اخطار وارد مرحله اخطار و سپس اخطار می شویم و در مرحله سوم می توان حساب بانکی فرد بدون حجاب را مسدود کرد.

افراد دیگری نیز در این عکس حضور دارند. مثلاً روحانی سمت راست عکس نصرالله پژمان فر است. یکی دیگر از روحانیون نزدیک به طیف آیت الله مصباح و جبهه پایداری. احمد راستین نماینده شهرکرد، بن و سامان و یکی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی در کنار میرسلیم نشسته اند.

آن که به دوربین نگاه می کند و می خندد علی خزریان است که یکی دیگر از نمایندگان نزدیک به ثبات است، این افراد تا دو هفته دیگر تصمیم جدیدی برای حجاب کشور خواهند گرفت. چه تصمیمی این را خان محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دو روز پیش گفت:

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها نهادی که می تواند در این موضوع اجتماعی و فرهنگی رئیس گفتمان باشد، شورای اسلامی و بویژه کمیسیون فرهنگ است، بنابراین مطالبات مردم متدین و جامعه حزب الله از شورای اسلامی، قانونی و شایسته است. درخواست. . شورای اسلامی با تایید یک نفر به راحتی می تواند وضعیت موجود را حل کند و مشکل را حل کند و به مطالبه و حق جامعه دینی توجه کند.

این ماده واحده با توجه به تحقق بند اول اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که ایجاد زمینه مساعد برای رشد فضایل اخلاقی مبتنی بر ایمان و تقوا می باشد قابل استفاده است. مبارزه با کلیه مظاهر فساد و فساد و به منظور رفع نواقص قانونی مندرج ماده 9 ZZDD شناخته و رد شود.

تنها ماده پیشنهادی این ستاد تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان تام الاختیار قوه مجریه، مقننه، قوه قضائیه، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. با نظر اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر این کارگروه از نظر مصادیق، ضمانت های اجرایی، اولویت بندی، میزان و نحوه اجرا، اجرای بند اول اصل سوم قانون اساسی را بر عهده دارد. جرائم و محرومیت های اجتماعی، هزینه های آن در بحث فرهنگ عفاف و حجاب و تشکیل کارگروه های استانی و شهرستانی، بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم و ابلاغ به دستگاه های ذیربط برای اجرا.

لذا از شوراي اسلامي خواستار اصلاح قوانين و فرآيندها در جهت تقويت جريان آموزشي نظام تعليم و تربيت كشور به ويژه جذب و گزينش معلمان ارزنده و تقويت نگاه منسجم و يكپارچه به هويت خانواده و در حوزه اجرايي هستيم. ، کناره گیری از رفاه اجتماعی و ارائه رهنمودهای کلی برای تصویب قانونی مؤثر و کارآمد برای جلوگیری قاطع از موج ترویج ابتذال اخلاقی و عادی سازی بدحجابی و حیا.

بله ظاهراً رایزنی هایی صورت گرفته و حتی میزان جریمه بی حجابی نیز قرار است توسط ستاد وزارت کشور تعیین شود. به سرپرستی آقای صالحی گلپایقانی. حداقل کار این آقایان این است که نظام تصمیم می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید