جمعه بوشهر اظهار نظر عجیب امام درباره موج گرانی

غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم، گفت: باید تلاش کنیم تا معارف ماه مبارک رمضان را در طول سال حفظ کنیم.

وی به مشکلات استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: حل مشکل اشتغال جوانان استان بوشهر یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن رسیدگی شود و برای رفع مشکلات تولید و سرمایه گذاری اقدام اساسی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر استفاده از نیروی انسانی جوان، خلاق و توانمند توسط دولت های محلی در حوزه حکمرانی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اشتغال جوانان استان بوشهر باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی خواستار رفع مشکلات آب در مناطق مختلف استان شد و افزود: در آستانه فصل گرم سال هستیم و مردم نگران تامین آب هستند. از مسئولان درخواست می شود به نگرانی های مردم در مورد افزایش مصرف آب در تابستان رسیدگی کنند.»

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اجرای طرح های مختلف آبرسانی و آبرسانی گفت: برای رفع مشکلات آبرسانی استان بوشهر طرح های خوبی اجرا شده و تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی ضروری است.

وی با تاکید بر تمرکز بر برنامه ها و طرح های فرهنگی افزود: مشکلات اقتصادی نباید موجب فراموشی برنامه ها و طرح های فرهنگی از جمله عفاف، حجاب و توسعه فرهنگ دینی شود و کارکنان باید در حوزه صیانت از برنامه های فرهنگ دینی تلاش کنند. “

سخنگوی ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جهان اسلام دچار طاعونی به نام استکبار و صهیونیسم بین المللی شده و مزدوران زیادی را به خدمت گرفته است و در عرصه های اجتماعی دین و مذهب در فضای مجازی در جریان عملیات تروریستی به اذهان مسلمانان حمله می کند. .

وی افزود: تروریست ها در مسجدالاقصی، افغانستان و دیگر سرزمین ها به مسلمانان حمله می کنند که ضمن محکومیت این عملیات ها اعلام می شود که بنا به وعده الهی ان شاء الله به زودی رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار نابود خواهد شد. “

صفایی بوشهری تورم کالاها را یکی از معضلات مهم اقتصادی جامعه دانست و گفت: کارکنان باید تلاش کنند تا مشکل تورم هر چه سریعتر حل شود.

سخنگوی ولی فقیه در استان بوچر بسیاری از هزینه ها را کذب و غیر واقعی دانست و گفت: در پشت صحنه هزینه ها و تورم های زیادی وجود دارد که باید هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید