جمع آوری و ساماندهی 305 معتاد متجاهر در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877862

دبیر شورای هماهنگی منطقه ای مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد؛

حمید شیخ با تاکید بر تجمع معتادان متجاهر در استان گفت: طرح ساماندهی این معتادان از اول آذر ماه سال 1400 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تاکنون 305 معتاد متجاهر در استان جمع آوری و در سه مرکز توانمندسازی اجتماعی هدف قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید شیخ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری در استان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: هدف از این نامگذاری تقویت اقدامات بین المللی و همکاری برای مقابله با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه اعتیاد و مصرف مواد روانگردان به عنوان یک معضل بزرگ در کشور اعلام شده است، افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری که بر اساس سیاست های ابلاغی 11 گانه مقام معظم رهبری تشکیل شده است برنامه ها و اهدافی را دنبال می کند. “

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهم ترین طرح هایی که برای مبارزه با مواد مخدر دنبال می شود، طرح مقرون به صرفه برای زندگی در جامعه هدف خانواده، محیط آموزشی، فضای مجازی و… است. دنبال خودت باش

شیخ گفت: راهبرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر طولانی و کم هزینه است و این راهبرد پیشگیری است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری برای افزایش مراکز درمانی تلاش می کند و اعتقاد بر این است که هر فردی باید با توجه به شرایط خود درمان شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری افزود: شناسایی باندهای فعال در سطح کشور و استان، ضربه زدن به پایگاه های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، آموزش و انجام فعالیت های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

شیخ با تاکید بر تجمع معتادان متجاهر در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ساماندهی این معتادان از اول دی ماه سال 1400 آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تاکنون 305 معتاد متجاهر در استان و در سه مرکز اقدام اجتماعی جمع آوری شده اند. فرستاده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید