جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله عزت، اقتدار و استقلال ایستاده است/ 13 فروردین آغاز حکومت مستضعفین است.


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818742

انتشار نظر وزارت دفاع به مناسبت سالروز 13 فروردین؛

وزارت دفاع و نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اول فروردین، آغاز حکومت مستضعفان و پیروزی مستکبران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای فرارسیدن 12 فروردین را به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن اطلاعیه وزارت دفاع به شرح زیر است:

به نام خدا

اول فروردین مظهر خلق حماسه باشکوه مردم سالاری دینی است.

«آری» گفتن به احیای اسلام ناب محمدی (ص) در بیعت با ولایت مطلقه فقیه و تثبیت دستاوردهای سالهای مبارزه و نهضت اسلامی ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران امام خمینی (ره) و شهدای این سرزمین .

دوازدهم فروردین آغاز حکومت مستضعفین و پیروزی بر مستکبرین غاصب است که آزادی و استقلال و عدالت این قوم را تاب نیاوردند، غافل از اینکه ما وارث امامی هستیم که فرمودند: »

اکنون جمهوری اسلامی ایران به یاد این انتخابات سرنوشت ساز و درخشان، بر بلندترین قله عزت، اقتدار و استقلال ایستاده و به آینده ای روشن، امیدوارانه و سربلند برای این سرزمین و عظمت آن می نگرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این روز بزرگ و تاریخی را در حضور حضرت بقیة الله (علیه السلام)، مقام معظم رهبری و مردم سرافراز و بصیر این سرزمین تبریک و یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشت. (رض) بنیانگذار کبیر و شهدای گرانقدر این راه با تجدید وفاداری خود مصمم است در این میثاق با ملت بزرگ با برنامه ریزی و بهره مندی از همه توانمندی های مختلف بر اقتدار و اعتلای میهن اسلامی بیفزایند. کشور اگر خدا داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید