جمهوری خواهان از دولت بایدن می خواهند که مذاکرات در وین را متوقف کند

216789 388 خبر خاکستری

بر اساس گزارش Daily Caller، این نامه به ابتکار جیمز کومر، یکی از اعضای ارشد کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان نوشته شده است. گلن گراتمن، یکی از اعضای ارشد کمیته امنیت ملی و ویرجینیا فاکس، نماینده کارولینای شمالی و دیگر اعضای جمهوریخواه کمیته نظارت نیز کومر را در این نامه همراهی کردند.

جمهوری خواهان جمهوری خواه در این نامه با ابراز نگرانی از “تلاش های بایدن برای احیای توافق نامه جامع اقدام مشترک”، گفتند: “پول مالیات دهندگان آمریکایی نباید صرف کشوری شود که از تروریسم حمایت می کند.”

در این نامه آمده است: «گزارش‌های مذاکرات جاری با ایران نگرانی‌هایی را در مورد اینکه چرا دولت می‌خواهد به کشوری متخاصم با منافع آمریکا متعهد شود و به مالیات‌دهندگان آن کشور دلار بدهد، ایجاد کرده است».

جمهوری خواهان در این نامه از دولت خواسته اند تا مذاکرات با ایران را متوقف کند.

آنها همچنین می گویند گفتگو با ایران جان آمریکایی ها و بقیه جهان را به خطر می اندازد.

در این نامه آمده است: «اگرچه رئیس جمهور وظیفه دارد کنگره را به طور کامل و سریع در جریان هر گونه ابتکار یا مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور قرار دهد، اما ما در مورد اینکه چرا مذاکره کنندگان کلیدی به دلیل استراتژی های مذاکره از وزارت امور خارجه خارج شدند، سؤالاتی داریم». دولت.

نمایندگان جمهوریخواه در نامه خود خواستار کسب اطلاعات در مورد تلاش های بایدن برای احیای برجام و “استراتژی فعلی منع گسترش سلاح های هسته ای” قبل از 6 آوریل 2022 شدند.

دیدگاهتان را بنویسید