جمیله علم الهادی: جنجال مهسا امینی در ایران چیزی جز ارعاب آمریکایی ها نبود.

جمیله علم الهادی: جنجال مهسا امینی در ایران چیزی جز ارعاب آمریکایی ها نبود.

جمیله علم الهادی، همسر ابراهیم رئیسی به خبرنگار روسی زبان گفت: «فکر می‌کنم شما هم تجربه مشابهی با آمریکا دارید که تصویری تحریف شده از روسیه به تمام جهان ارائه می‌کند. ایالات متحده این کار را از طریق رسانه ها انجام می دهد و در نتیجه سیاست ارعاب را ترویج می کند

جمیله علم الهادی، همسر ابراهیم رئیسی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تمام اختلافاتی که در کشور پیرامون مرحوم مهسا امینی رخ داد، چیزی جز ارعاب و ارعاب آمریکا نبود.

وی در گفتگو با آر تی و در بخشی از سخنان خود درباره ناآرامی های اخیر در ایران پس از درگذشت مهسا امینی پس از دستگیری وی توسط گشت ارشاد، گفت: آمریکا در تلاش است تصویری دروغین از ایران و روسیه به جهانیان نشان دهد و منتشر کند. وحشت .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: اجازه بدهید در این مورد بیشتر توضیح بدهم، آنچه شما به عنوان فاجعه ای که طنین گسترده ای در جهان داشت، چیزی جز نسخه جدیدی از به اصطلاح سیاست ارعاب آمریکا نیست. علیه کشور من، ایران ابتکار عمل را به دست گرفته است.»

جمیله علم الهادی افزود: سیاست آمریکا سیاست ارعاب است. این یک مدل جدید از سیاست ترور است. به این ترتیب آمریکا می‌خواهد به ما بگوید: ببینید من به شما نزدیکم و می‌توانم تروریست‌ها را در خیابان‌های شما بکشم و ماشین‌ها را در خیابان‌های شما بسوزانم، آمریکا می‌خواهد ما تسلیم شویم تا چهره مخدوش ایران را نشان دهیم.

همسر ابراهیم رئیسی نیز به خبرنگار روسی زبان گفت: فکر می کنم شما هم تجربه مشابهی با آمریکا دارید که تصویری مخدوش از روسیه به تمام دنیا ارائه می دهد. ایالات متحده این کار را از طریق رسانه ها انجام می دهد و در نتیجه سیاست ارعاب را ترویج می کند. این معمولاً اتفاق می افتد اگر کسی بخواهد از ارعاب و ارعاب علیه دیگری استفاده کند تا اسلحه خود را بفروشد، این دقیقاً همان کاری است که انجام می دهد. آن‌ها می‌خواهند همسایگان ما و جامعه بین‌المللی را از ما بترسانند.»

دیدگاهتان را بنویسید