جنبش دانشجویی تهذیب باید بر اساس اعلامیه گام دوم انقلاب عمل کند

ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790385

رئوفی گفت: در گام دوم انقلاب اگر بخواهیم گامی در جهت تمدن برداری برداریم، جنبش دانشجویی چاره ای ندارد جز اینکه به توصیه های هفت گانه حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عارف رئوفی فرمانده بسیج دانشجویی امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فلسفه نامگذاری 16 آذر به نام روز دانش آموز گفت: ماهیت و فلسفه وجودی شکل گیری 16 آذر بر اساس یک مهم است. واقعه تاریخی به زمین افتاد شهادت سه شهید دانش آموز به نام های شریعتی رضوی، بزرگ نیا و گانچی که در اعتراض به حضور معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران به دعوت خیل ظالم و خائن انجام شد. ایران.

وی افزود: ما بیش از هر چیز در برنامه های بزرگداشت این روز نیازمند تبیین ماهیت و فلسفه این روز هستیم. امام خمینی رحمه الله پس از سالها مجاهدت و پایان یافتن رابطه امام و امت که اوج سالهای 42 تا 57 بود، انقلاب را پیروز شد و پس از انقلاب اسلامی ایران بر اساس دقت صورت گرفت. امت با امامش همراهی کردند و اجازه دادند با وجود بحران های مختلف، پس از انقلاب را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

فرمانده بسیج دانشجویی امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: شرقی ها با مبانی کمونیستی و غربی ها با نگاه لیبرالیسم به سرمایه داری با وجود همه تفاوت هایی که داشتند اما یک وجه مشترک داشتند و آن دشمنی با انقلاب اسلامی بود. .

رئوفی گفت: امروز می بینیم که انقلاب اسلامی به فرموده حضرت آقا توانسته است کمونیسم را به زباله دان تاریخ و لیبرال دموکراسی در غرب بفرستد. این لیبرال سرمایه دار غربی به پایان خود می رسد: «مثل شکوه تایتانیک که به غرش آن منجر شد».

وی افزود: بر اساس همین موضوع در حوزه عزت ملی و سیاست خارجی که یکی از توصیه های مقام معظم رهبری در بیانات گام دوم انقلاب است، می بینیم که هر جا به اصول عمل کرده ایم. انقلاب اسلامی ما موفق بودیم. به عنوان مثال در عرصه میمون و حوادث مبارک به برکت وجود مدافعان حرم و برکت خون شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی در منطقه نقش آفرینی می کنیم که نمونه موفقی است. از گفتار و کردار انقلابی حضرت آقا فرمودند انقلابی گری عین عقلانیت است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: از سوی دیگر می بینیم که در زمینه مذاکرات هسته ای و برجام چه اتفاقی افتاده است، به گفته رئیس وقت بانک مرکزی نتیجه “تقریبا هیچ” بوده است. زیرا این مذاکرات مبتنی بر پیش بینی است.» دشمن و دیدگاه های ساده انگارانه اتفاق افتاده است، می توان این دو تلاش را که موفقیت آمیز و برخاسته از تفکر انقلابی بود و نمونه شکست خورده که از دیدگاه لیبرال نشأت می گیرد، مقایسه کرد تا نشان دهیم که در گام دوم انقلاب اگر بخواهیم به سمت تهذیب حرکت کنیم، جنبش دانشجویی راهی ندارد مگر اینکه به توصیه های هفت گانه حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب عمل کند.

رئوفی خاطرنشان کرد: توصیه هایی که از علم و پژوهش شروع می شود و به معنویت، اخلاق و اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط بیرونی، سبک زندگی ادامه می یابد. اگر بتوانیم با پیروی از این هفت توصیه مقام معظم رهبری الگوهای موفقی ارائه دهیم و بسیاری از این الگوهای موفق نظام حکومتی ما را بهبود بخشد، می توانیم با موفقیت از این مرحله به سمت دولت سازی در مراحل پنج گانه تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید