جنجال ماهواره های برجام افزایش یافته است / از غش و ضعف در واردات تا حمایت از ممنوعیت واردات!

زمان: 12:05
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775796

اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی ، به عنوان دانشگاهیان اقتصاد ، که زمانی از قضا غیبت روحانی در ریاست جمهوری را یک فاجعه تلقی می کرد ، رضایت بخش بود ، اما خیلی دیر آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناگ ، بدهی آمریکا و متحدانش در 40 سال گذشته همواره یکی از چالش های اصلی سیاست اقتصادی این کشور بوده است. متأسفانه برخی از افراد با دیدگاه های خوش بینانه با قراردادهای ناپایدار ضررهای هنگفتی به کشور وارد کرده اند.

در آخرین مثال ، همه دیدند که توافق متزلزل برجام بدون توجه به شرایط رهبری چه بر سر اقتصاد کشور آورد. اما خوب است یک مرور انجام شود تا نسل های بعدی دوباره دچار این آسیب نشوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی در نشستی در مورد حضور شرکت های اروپایی و کره ای در بازار لوازم خانگی و خودروهای داخل کشور گفت: آنها قوی تر می شوند ، شرکت های کره ای می خواهند به ایران بازگردند ، رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهد و آنها در برابر کشوری که قول بد داده است موضع قاطع خواهند گرفت. این یک تصمیم سیاسی است و کاملاً منطقی است و مطمئناً “این پیام های م effectiveثر را برای دیگران ارسال خواهد کرد! در صنعت خودرو ، شرکت های اروپایی ایران را پشت سر گذاشته اند و اگر بخواهند برگردند ، کار آسانی نیست و باید توافقات و شرایطی داشته باشد که منافع بلند مدت کشور را تامین کند. “

اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی ، به عنوان دانشگاهیان اقتصاد ، که زمانی از قضا غیبت روحانی در ریاست جمهوری را یک فاجعه تلقی می کرد ، رضایت بخش بود ، اما خیلی دیر آمد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که زمانی او و دیگر اقتصاددانان حامی دولت برجام را به عنوان خورشید درخشان و حضور شرکت های اروپایی واردکننده از این کشورها و به عنوان فرصتی بی نظیر برای توسعه اقتصاد کشور معرفی کردند!

بر اساس گفتگوی اخیر رئیس برنامه و سازمان بودجه ، وی اذعان داشت: در شرایط سخت تحریم ها در سال های اخیر و عدم واردات ، تولید به دلیل بدهی های مکرر غربی ها و متحدان آنها در کشور احیا شده است. به

حال این س arال مطرح می شود که اگر واردات بد است ، چرا با وجود سوءاستفاده های مکرر غربی ها و متحدان آنها ، در دوران برجام یک چک سفید برای واردات دریافت کردند؟

مردم انتظار دارند شخصیت های سیاسی ، علمی و سیاسی به عنوان تصمیم گیرندگان در جامعه تصمیمات درستی بگیرند ، نه سخنرانی هایی که در طول زمان تناقضات را آشکار می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید