جنگ استقلال و پرسپولیس; آیا ترمز استقلال است؟!

جنگ استقلال و پرسپولیس;  آیا ترمز استقلال است؟!

حنیف عمران زاده در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: شرایط استقلال خیلی خوب است، این تیم بالای جدول است و خوب کار کرد.این تیم در صدر جدول قرار دارد و بهترین آمار را دارد. امسال سالی است که اگر بخواهیم حاشیه ندارد و همه دست به دست می شوند، امسال بعد از مدت ها و حق خواری توانست قهرمان شود.

* سالی که قهرمان شدیم تنها چیزی بود که پول در نظر نداشتیم

او که در سال 91 با استقلال قهرمان لیگ شد، گفت: امسال خیلی درگیر بازی بودیم. آقای گله وانی سرمربی تیم بود و بازیکنان خوبی مثل امسال در استقلال داشتیم. آن موقع به تنها چیزی که فکر نمی کردیم پول بود و می گفتیم بالاخره پول می آید. نسبت به سال های قبل که حقوق بسیار سنگینی می گرفتیم، بازیکنان الان کار راحت تری دارند و گاهی تا 80 درصد پولشان را می گیرند، اما بعد از آن در پایان فصل 40-50 شدیم. درصد بیشتری از پول دریافت نکردیم. نیت همدلی است، اگر در سختی ها مقاومت کنند و حواشی کم شود، مطمئنا این تیم می تواند قهرمان شود.

* در تلاش برای پایان دادن به استقلال، اینترمیلان به همین سبک قهرمان اروپا شد

سرمربی سابق استقلال با بیان اینکه استقلال خوب بازی نمی کرد، گفت: این مثالی است که می گویند قطار در حال حرکت را با سنگ می کشند. حالا آنها هیچ بهانه ای برای استقلال ندارند و در مورد آن صحبت می کنند. استقلالی ها شکست نخورده اند و از این تیم بابت کنار رفتن عذرخواهی می کنند. به جز 3 امتیاز از فوتبال چه می خواهید؟ به هواداران استقلال می گویم به این حرف ها گوش ندهند. می خواهند جلوی ترمز استقلال را بگیرند. من به شخصه معتقدم استقلال الان خوب بازی می کند و فلسفه اش این است که کمتر گل بزند و گل نخورد. تیم های زیادی در سراسر جهان از این مدل استفاده می کنند، همانطور که اینترمیلان قهرمان اروپا به همین روش شد.

* این جنگ قهرمانانه استقلال و پرسپولیس است

عمران زاده در خصوص رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا جنگ قهرمانی به دربی می انجامد یا خیر، گفت: فکر می کنم به زودی تکلیف حل شود. او می‌گوید که می‌توان گفت خیلی بهتر کار می‌کرد، اما در نهایت جنگ استقلال و پرسپولیس بود. همانطور که گفتم تیمی با حاشیه کمتر می تواند قهرمان شود. باید از زمین کنترل شود، باز هم تاکید می کنم که بالاخره پول می آید، اما کاسه برنمی گردد و باید یک سال دیگر تلاش کنیم.

* دربی ها بی روح هستند و مثل قبل نیستند

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد دربی چیست، گفت: واقعیت این است که دربی ها نسبت به گذشته بسیار بی روح هستند، زیرا مربیان اصلاً دوست ندارند ببازند. البته حق هم دارند چون نتیجه این مسابقه تضمینی برای بقای آنها در سال های آینده است. نمی شود از مربیان برای دربی های این مدل انتقاد کرد.

* نشریاتی را در فدراسیون دیدم که به دستم رسید

مدافع سابق استقلال درباره تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری عزیزی هادم گفت: از عزیزی هادم برای این یک سال تشکر می کنم اما اتفاق خوبی در فوتبال افتاده است. یعنی اگر فردی رای دهنده باشد و بخواهد به تنهایی کار کند، چنین سرنوشتی در انتظار اوست. این درس عبرتی برای روسای بعدی فدراسیون خواهد بود. امیدوارم در همه جای فوتبال چنین اتفاقاتی بیفتد. نکته جالبی که در روزهای اخیر در اخبار دیدم این است که 17-16 نفر از پست های فدراسیون اخراج شدند، پست هایی در فدراسیون بود که خیلی از آنها را انجام دادم که خیلی تعجب کردم.

* امیدوارم کشتی در گل و لای فدراسیون به مقصد برسد

عمران زاده تاکید کرد: میرشاد ماجدی سال ها در فوتبال بوده، سرپرست استقلال بود و احساس گرما و سرما می کرد و امیدوارم هیات مدیره، رسانه ها و… از آن حمایت کنیم تا به گفته آقای شاهرخی، فدراسیون به مقصد برسد. نمی دانم بین عزیزی هادم و اعضای هیئت مدیره چه گذشت اما امیدوارم از این پس بازیکنان پیشتاز باشند و زمین را در دست بگیرند تا فوتبال موفق باشد.

* بازیکنان استقلال 3 تا 4 ماه دندان روی کبد می گذارند

وی خطاب به بازیکنان و هواداران استقلال گفت: لطفا دنبال تاریخ و پیرامون خدا نروید. استقلال بد بازی نمی کند، سرمربی هر بازی نظری دارد. هر گل زده طبق برنامه و تمرین است. همه با هم نتیجه می گیرند، به این معنا نیست که مطهری، یمگا، زستید یا فلانی گل زده اند. به استقلالی ها هم می گویم امسال 3-4 ماه دندان روی جگر بگذارند تا جام را ببرند، چون امسال می توانند قهرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید