جهاد برای تبیین راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891979

در اجتماع گردان های امام حسین (علیه السلام) کهگیلویه و ببیراحمد پرورش یافت.

سردار حکمتیان راز گفت: دشمن در فضای مجازی طرح تهاجم فرهنگی را برای نفوذ در ذهن نوجوانان و جوانان دنبال می کند و جهاد تبیینی راه مقابله با این نوع جنگ نرم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; تجمع عاشقان حسینی و عملیات روانی گردان های امام حسین (ع) از مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد (تیپ 48 لشکر فتح کهگیلویه و بویراحمد) صبح امروز سه شنبه اول شهریور ماه برگزار شد. با حضور خانواده های پاسداران در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران.

سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست عاشقان حسینی در گچساران گفت: نام و نشان تیپ 48 سپاه فتح در صحرای پر افتخار این می درخشد. کشور سال هاست که فرزندان این استان به مرزهای جمهوری اسلامی ایران می روند در مناطق شرق، غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشورمان مورد حمله و حفاظت گروه های تروریستی، کموله، دموکرات، پژک قرار گرفته اند. ، تکفیری ها و تجار مرگ.

وی افزود: عزیزان تیپ 48 فتح استان نه تنها در صحنه جنگ سنگین و امنیتی فعالیت می کنند، بلکه در ناآرامی های سال های اخیر، تیپ 48 فتح استان بود که وارد عرصه شد. شهرستان های استان با اقتدار و توان و ظرفیت خود از امنیت مردم نیز محافظت می کرد.

سردار حکمتیان راز ادامه داد: همکاران عزیزم به عنوان جهاد در عرصه ها و حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله، بیماری کرونا و همچنین در سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم در نقاط مختلف کشورمان وارد میدان شدند. سیل در لرستان، سیل خوزستان، زلزله کرمانشاه و زلزله شدید شبانه روز کار کردند و در جریان سیل امسال نیز خدمات رسانی کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان مثال در زلزله 3 ریشتری با ماشین آلات و تجهیزات تیپ 48 هفت هزار خانه را جابجا کردیم که از اوایل در شهر سی سخت خدمات ارائه کردند. ساعت‌ها از زلزله گذشت و ماشین‌های مهندسی ما نیز هزاران هکتار زمین را برای مردم سی سخت نجات داد.

وی افزود: امروز نیز ماشین آلات و دستگاه های مهندسی تیپ 48 فتح در دورافتاده ترین روستاهای استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این اقدامات را نعمت نمی دانیم، بلکه آن را توفیق بزرگ خداوند می دانیم و می دانیم. به این افتخار می کنند، لذا تیپ 48 فتح در بالای قله افتخار قرار دارد و هر جا که گرهی برای خدمت به مردم باشد، بچه های این استان در تیپ 48 فتح گره می گشایند. آتش سوزی کوه حیز و جنگل های ارتفاعات گچساران، همچنین در کار کنترل، کنترل و نظارت بر آتش سوزی تمامی بستگان پاسدار نیز در جریان بود.

سردار حکمتیان راز ادامه داد: امروز باید اقتدار تیپ 48 فتح را در مناطق مختلف خوزستان، سردشت، پیرانشهر، آذربایجان غربی، کردستان جستجو کرد و نام و نشان تیپ 48 فتح را جویا شد. در سیستان و بلوچستان در حالی است که اقدامات تیپ 48 ارتش فتح در محدوده جغرافیایی کشورمان قابل مشاهده است.

وی گفت: امروز این قدرت و افتخار را مدیون تلاش خالصانه همکارانم در تیپ 48 فتح هستم. لازم به ذکر است که تمام عزت و عزت ما در گردان های امام حسین علیه السلام است. هر جا که مشکلی پیش بیاید این عزیزان نیز وارد عمل می شوند و هر ماموریتی را که به آنها محول می شود به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

فرمانده سپاه 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابراین آنچه ارزشمند است همراهی خانواده این عزیزان در سختی هاست و اگر حمایت خانواده ها نبود این افتخارات همسر نبود. و فرزندان پاسداران رسالت زینبی هستند.

سردار حکمتیان راز گفت: امروزه نیز همسران پاسدار نقش عمده ای در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان دارند. از این رو دشمن در فضای مجازی و رسانه ای به دنبال سیاه نمایی علیه نظام اسلامی است و از طریق فضای مجازی طرح تهاجم فرهنگی را دنبال می کند تا بر ذهن نوجوانان و جوانان تأثیر بگذارد، هر چند برای تضعیف پایه های نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. خانواده هایی که تبیین جهاد نیز راه مقابله با این نوع جنگ نرم است.

وی افزود: امروز ما در مکتب اومانیستی اسلام هستیم و این خود نعمت بزرگی است. اسلام بین شمشیرهای جنگ و جهاد بود که امپراطوری های بزرگ جهان را در هم شکست، اما فداکاری های زیادی برای حفظ و حراست از طهارت اسلام محمدی (ص) انجام شد، این امر در طول تاریخ نیز اتفاق افتاده است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: پس عاشورا; مکتب ایثار و نهضت تولد دوباره انسانیت است زیرا اباعبدالله الحسین علیه السلام در قیام کربلا با شهادت و نثار خون خود و یارانش رسم دین و وفاداری را به بشریت واگذار کرد. در جامعه تقوا داشته باشید.

لازم به ذکر است این مراسم به میزبانی گردان 485 امام حسین (علیه السلام) گشاران با مداحی واعظ سید عین الله رضایی، آسیب شناسی خانواده با حضور «رضاپور» از خانواده های پاسداران تجلیل شد. ، روانشناس برجسته روستا مسابقه فرهنگی بین فرزندان کارمندان .. ..با ما بود.

عکس های بیشتری از این آیین را ببینید.

83cfc616 49db 4e25 992a ae98d1a5ea16 خبر خاکستری


b7e4908f f742 4e5e bcb4 22ad525a4485 خبر خاکستری


ff8d79fe 7a7e 4cef 8f16 5bd43c38f55d خبر خاکستری


23536762 5c1d 4f1b a3fb be2c2f7c14a5 خبر خاکستری


01f8c6cd 92c1 409e aca5 993f486645d7 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید