جواد نکونام جدیدترین مشتری مهاجم زاد پرسپولیس است

جواد نکونام جدیدترین مشتری مهاجم زاد پرسپولیس است

حتما می دانید که حامد پاکدل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه ای با مدیران این باشگاه از این باشگاه جدا شد.

حامد پاکدل در فصل های 98-99 و 99-00 35 بازی برای آلومینیوم انجام داد و موفق شد 13 گل برای آن تیم به ثمر برساند. او با همین آمار پرسپولیسی شد اما نتوانست آنطور که باید خودش را در این تیم نشان دهد. وی در دیدار با مدیران این باشگاه برای جدایی نیم فصل از این تیم به توافق رسید و رسما از این تیم با مدیریت یحیی گل محمدی جدا شد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، پاکدل در این جلسه تمام خواسته های خود از این باشگاه را بخشیده است.

شنیده ها حاکی از حضور این مهاجم در لیست خرید تیم های ملان، تراکتورسازی، مس کرمان و نساجی است. هرچند تیم های نساجی کرمان و مس نیز با او مذاکراتی انجام داده اند، اما به نظر می رسید احتمال حضور او در ملان و تراکتور بیشتر باشد. ظاهرا مذاکرات حامد پاکدل با باشگاه ملوان انزلی به دلیل مبلغ کم پیشنهادی شمالی ها به بن بست رسیده است. مبلغ پیشنهادی انزلی ها بسیار کمتر از انتظارات این مهاجم از نیم فصل اخیر پرسپولیس بود.

اکنون فولاد خوزستان جدیدترین مشتری حامد پاکدل گزارش شده است. ظاهرا رقم پیشنهادی این تیم خوزستانی به درخواست حامد پاکدل نزدیکتر است و احتمال ادامه فوتبالش در اهواز و خوزستان زیاد است. البته گفته می شود مهاجم مازاد پرسپولیس مشتاق است به بالاترین پیشنهاد دریافتی پاسخ مثبت دهد و مشغول بررسی پیشنهادهای دریافتی است.

دیدگاهتان را بنویسید