جواد نکونام در پرسپولیس گردی

جواد نکونام در پرسپولیس گردی

فولاد خوزستان در حال آماده سازی تیمی است که فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود. در این راستا آنها چند بازیکن پرسپولیس را در نظر گرفته اند و به دنبال نهایی شدن قراردادشان هستند.

سعید ایگی، مدافع چپ پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، مورد توجه جواد نکونام سرمربی فولاد قرار گرفته است. در همین راستا مدیران باشگاه فولاد در روزهای اخیر با این بازیکن وارد مذاکره شده اند و شنیده ها حاکی از آن است که طرفین برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسیده اند. گل محمدی نام یک آقایی را در لیست خروج قرار داده است.

اما گل دوم فولاد احسان پهلوان هافبک پرسپولیس است. اگرچه گفته می شود یحیی گل محمدی اصرار خاصی برای حفظ این بازیکن دارد، اما دو عامل این بازیکن را به فکر جدایی از سرخ پوشان پایتخت انداخته است.

پهلوان و باشگاه بر سر مسائل مالی و دیجیتالی حدود 4 میلیارد تن اختلاف دارند. این بازیکن از پرسپولیس رقمی در حدود 12 میلیارد درخواست کرد و باشگاه به او پیشنهاد 8 میلیارد تومانی داد. این بازیکن می خواهد به اندازه سایر بازیکنان کلیدی این تیم از پرسپولیس دستمزد بگیرد و به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس در این زمینه نظر دیگری دارند. اما پیشنهاد قابل توجه فولاد خوزستان (که مشخصا بیشتر از مبلغ درخواستی پهلوان از پرسپولیس است) روند مذاکرات پرسپولیس و این بازیکن را مختل کرد. ظاهراً دو طرف زمانی به توافق نهایی رسیدند که فولاد به طور ناگهانی پیشنهاد خود را مطرح کرد که باعث شد پهلوان برای تمدید آن به پرسپولیس تردید داشته باشد. البته جدای از این اتفاقات گفته می شود پهلوان علاقه ای به نیمکت نشینی احتمالی پرسپولیس ندارد و این دلیل دیگری برای فکر جدایی است.

سومین بازیکنی که از دیروز شانس حضورش در فولاد بیشتر شده سیامک نعمتی است. گفته می شود فولادی ها برای دو فصل پیشنهاد مالی خوبی برای این بازیکن ارائه کرده اند اما ظاهرا درویش برای مذاکره با این بازیکن جلسه ای داشته است.

باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس می تواند قرارداد دو بازیکن خود را تمدید کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید