حاشیه، تناقض و تنش لیگ برتر فوتبال؛ جلوگیری از پایان بازی/ بازی با اخراج و درگیری تمام نشد!


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839995

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس با تساوی بدون گل؛ کار پاره وقت تموم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امروز پنجشنبه – 29 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف هم رفتند.

تراکتوری که این روزها کمی دور از سلامت است، به علاقه مندان ورزشگاه شهر تبریز که برای حمایت از تهران مقابل سرخپوشان تهرانی به ورزشگاه رفته بودند پناه داد و جو سختی را علیه شاگردان یحیی گل محمدی ایجاد کرد.

پرسپولیسی ها که بعد از استقلال برای کسب مقام دوم و مقام دومی نیاز مبرمی به برد داشتند، در نیمه اول شانس زیادی نداشتند اما حواشی زیادی به دلیل پرتاب اشیا و نور لیزر نصف شد. بارها متوقف شد.

در نیمه دوم، مرزهای بازی تحت الشعاع قرار گرفت و هر دو تیم بیشتر دقایق را سپری کردند، ضمن ارائه یک بازی بی کیفیت، با سیل حدود 40 هزار تماشاگر تبریزی مواجه شدند. البته فحاشی ها و توهین ها مثل همیشه در ورزشگاه تبریز بالا گرفت.

بر اثر این درگیری ها محمد مسلم پور از تراکتورسازی و حامد پاکدل از پرسپولیس در اواسط نیمه دوم اخراج شدند که این پایان ماجرا نبود و داور آخرین علامت داور را در دقیقه 70 بازی داد. .


تراکتور صفر
گل: –


پرسپولیس صفر است
گل: –

تراکتورسازی: محمدرضا اکبری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجانوپور، محمد مسلم پور، مهدی کیانی، شاهین ساکبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابای و محمد عباس.

تیم پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضایان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شیرزد تمیرف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید