حجم کم پروازها در خراسان جنوبی در شأن مردم استان نیست

ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802110

قنات بر لزوم اقدام بیشتر برای افزایش پروازها در استان خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: باید به سمت ایجاد رقابت بین شرکت های هواپیمایی کشور برای ارائه خدمات پشتیبانی به این شرکت که هواپیماهای آن عمدتا در استان مستقر هستند، حرکت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در نشست بررسی مشکلات و مسائل فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و تصمیمات افزایش پروازها اظهار داشت: فرودگاه یکی از عوامل توسعه و پیشرفت هر استان است و برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی حائز اهمیت است. .

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت فرودگاه را ویژه می دانیم و تغییرات اساسی در فرودگاه استان ایجاد می کنیم، افزود: پاویون فرودگاه شهید کاوه بیرجند که بخشی از مراسم ورود مسئولان، سفرای سایر کشورها است. و سرمایه گذاران بودجه ای از استان برای تکمیل پروژه تخصیص داده می شود تا سریعتر تکمیل شود.

وی به پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا استاندار خراسان جنوبی به تکمیل پروژه ادامه می دهد تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این فرودگاه باشیم.

قنات بر لزوم اقدام بیشتر با اداره کل فرودگاه و استانداری برای افزایش پروازها به استان خراسان جنوبی تاکید کرد و افزود: باید به سمت ایجاد رقابت بین شرکت های هواپیمایی کشور برای ارائه خدمات پشتیبانی به شرکتی که هواپیمای آن است، حرکت کنیم. عمدتاً در روستاها مستقر هستند.”

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتظار می رود ایران ایر به ویژه فرودگاه های بیرجند و طبس را ببیند، گفت: با توجه به قدمت فرودگاه بیرجند به سال 1313، حجم کم پروازهای آن در شأن فرودگاه بیرجند نیست. مردم روستا.”

قناعت بر لزوم افزایش سطح تعامل نیروی هوایی و فرودگاه های استان تاکید کرد و گفت: وضعیت روشنایی، برج دیده بانی و تجمع آب در پشت دیوارهای فرودگاه های بیرجند و طبس بررسی و چاره اندیشی شود. ساخته شده است.

وی در پایان افزود: باید هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، فرودگاه و نیروی هوایی استان تقویت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید