حذف ارز ترجیحی راه حل مبارزه با قاچاق است


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839673

حسینی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکاری برای مبارزه با قاچاق کالا است، گفت: این اقدام دولت با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی استفاده کرده اند، یارانه را مستقیماً به دست مردم و توده مردم می رساند و بسیار ارزشمند است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردشیر حسینی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای اصلاح سیاست خود در قبال یارانه کالاهای اساسی اقداماتی را با هدف رفع مشکلات انجام داده است.

وی افزود: در چند روز اخیر با مشاهده اخبار و شایعات ایجاد شده از سوی برخی افراد سودجو که قصد سوء استفاده از شرایط موجود در جامعه برای جلوگیری از آن را دارند، از تمامی دستگاه های اجرایی و بازرسان تمامی ادارات استفاده کرده و بازار و بازار اصلی را رصد می کنند. کالاهای مردم. «ما کارهای بیشتری انجام دادیم.

دادستان کل کشور و انقلاب چگنی گفت: افزایش قیمت در بازار فقط شامل چند قلم کالا می شود و با افزایش قیمت کالاهایی مانند نان، بنزین و دارو برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سودجویان در صدد افزایش قیمت سایر کالاها هستند، گفت: در صورت کشف و افرادی که قصد سوء استفاده از فضای موجود را دارند، بازرسان متخلف را جریمه و واحدهای مربوطه را پلمب می کنند.

حسینی گفت: این طرح برای مردم بسیار مفید است و در این راه تنها به همراهی و همدلی مردم نیاز دارد تا به نتیجه نهایی خود برسد چرا که بسیاری از شبکه های نفوذ به دنبال سوء استفاده از این طرح هستند و همچنین باید به این نکته توجه شود که این طرح با کمترین حاشیه در آثار چگنی.

دادستان و دادستان انقلاب چگنی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهی برای مبارزه با قاچاق کالا است، گفت: این امر بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر خنثی سازی عملیات تخریبی رسانه های معاند افزود: مردم ما باید هوشمندانه عمل کنند و تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه های معاند قرار نگیرند که خوشبختانه در چگنی اینگونه بود و شاهد آرامش در این شهرستان هستیم.

حسینی با تجلیل از بسیج و سپاه گفت: در راستای آرامش و برقراری نظم و امنیت این نهاد و بدنه مردمی همچون همیشه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید