حذف استقلال از آسیا قطعی شد

حذف استقلال از آسیا قطعی شد

استقلال برای دومین بار از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. مدیران باشگاه نتوانستند مطالبات خود را به موقع پرداخت کنند و اولاً استرامهونی مطالبات خود را پرداخت کرد. مذاکرات تیم مدیریتی علی فتح الله زاده برای گرفتن 100 میلیارد تومان از تیم اول نیز به جایی نرسید تا آبی های پایتخت برای دومین سال پیاپی نتوانستند در این پیکارها شرکت کنند.

دو روز پیش محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای استقلال اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهلت بیشتری برای ارسال مدارک و تسویه حساب با طلبکاران داده است. همچنین گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال با AFC مذاکراتی را انجام داده است تا به طرفین زمان بیشتری برای تکمیل مدارک و دریافت مجوز حرفه‌ای داده شود، اما این موضوع توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد و 31 مارس به عنوان آخرین مهلت ارسال اسناد درج شد. .

نکته ناراحت کننده برای هواداران استقلال این است که حتی اگر آبی ها قهرمان لیگ برتر یا قهرمانی در جام حذفی شوند، نمی توانند بلیت بازگشت به آسیا بگیرند. پیگیری ها نشان می دهد که همان تاریخ از پیش تعیین شده (31 اسفند) آخرین فرصت مدیران باشگاه ها برای تسویه حساب با طلبکاران است و تیم هایی که تا آن زمان بدهی خود را پرداخت نکرده اند، حتی در صورت پیروزی در رقابت های فعلی، اجازه تسویه حساب ندارند. حرفه ای گرفتن .

بی شک خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تلخ ترین خبر برای هواداران این تیم است که با توجه به عملکرد مدیران فعلی و گذشته این باشگاه اتفاق افتاد. با توجه به کناره گیری آبی ها از بزرگ ترین تورنمنت فوتبال قاره، تغییرات مدیریتی در این باشگاه دور از ذهن نیست و احتمالا باید شاهد جدایی تعداد زیادی از مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال در پی اعلام رسمی محرومیت از آسیا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید