حراست آموزش و پرورش آیزه بدون هیچ توضیحی از حضور مادر کیان در محل کارش جلوگیری کرد

حراست آموزش و پرورش آیزه بدون هیچ توضیحی از حضور مادر کیان در محل کارش جلوگیری کرد

عموی کیان پیرفلک می گوید خانواده نجابت نشان داده اند و منتظر یک اراده قوی در سیستم برای روشن شدن ابهامات این پرونده هستند.

عموی کیان پیرفلک روز گذشته در گفت و گو با اعتمادآنلاین اعلام کرد در حالی که زینب مولایی مادر کیان رسما به آموزش و پرورش منصوب شده است، ماموران حراست آموزش و پرورش ایذه روز شنبه بدون هیچ توضیحی از حضور وی در کلاس های درس جلوگیری کردند.

سجاد پیرفلک ادامه داد: زمانی که همسر برادرم در حال رفتن به کلاس است، از اداره با او تماس می گیرند و با بی احترامی و بدون درک شرایط فقدانش به او می گویند به حراست آموزش و پرورش ایذه برود. نگهبانان با رفتار بی ادبانه و بی احترامی اعلام کردند که دیگر اجازه تدریس در مدرسه را ندارد. این در حالی است که اعلام می کنند در مقابل درخواست مادر کیان مبنی بر دادن حداقل نامه اخراج به من، نامه ای به او نمی دهند. وی گفت: پس از این رفتار مادر کیان مریض شد و مجبور شدیم او را به بیمارستان ببریم. سجاد پیرفلک در بخشی دیگر از این گفتگو با بیان اینکه آیا خانواده کیان روند قانونی و قضایی پرونده وی را پیگیری کردند، گفت: تا امروز با توجه به اینکه میثم پیرفلک، پدر کیان در وضعیت بدی قرار دارد، خانواده درگیر معالجه وی در بیمارستان هستند. همچنین با توجه به فضای ملتهب موجود، پیگیری قضایی پرونده تا امروز امکان پذیر نیست. اما به زودی شکایت خانواده کیان ثبت و پیگیری خواهد شد. وی بیان کرد: خانواده کیان از ابتدای این فاجعه تلاش کردند تا از التهاب شهر ایذه جلوگیری کنند. اما در مقابل این رفتار خانواده شاهد رفتاری بی ادبانه و غیرمسئولانه و غیر دلسوزانه از سوی مسئولان بودیم. اما بدون شک خانواده به زودی از این قتل شکایت خواهند کرد و محاکمه این پرونده آغاز خواهد شد.

عمو کیان یادآور می شود: بحث ما این است که چرا شفاف سازی این ماجرا وجود ندارد. مگر در آبان ماه اعلام نشده بود که عده ای در ماکو در ارتباط با این ماجرا بازداشت شده اند؟ سپس در آذرماه اعلام شد که افراد مرتبط با قتل کیان در ایذه دستگیر شده اند. چرا از دستگیرشدگان خبری نیست؟ حتی یک نسخه در این راستا اعلام نشده است.

وی گفت: برخی رفتارها بدون هماهنگی با خانواده انجام می شد که باعث ایجاد ناراحتی می شد. ما همیشه به فکر مردم بوده ایم تا فضا گرم نشود. این خانواده نجابت نشان داده و انتظار دارند با مستندات موجود، اراده قوی در نظام برای روشن شدن ابهامات این پرونده وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید