حرکت آرام در جاده ها و بزرگراه های پایتخت/ خودداری شدید رانندگان از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز در جاده های خلوت!


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883709

رئیس مرکز اطلاعات ترافیک تهران خبر داد؛

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران امروز یکشنبه پنجم تیرماه تردد خودروها را نسبت به روزهای گذشته کاهش داد و گفت: تردد در محورهای اصلی و بزرگراهی تهران روان و بدون مشکل گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با رصد انجام شده از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، از وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت در بامداد یکشنبه 5 تیرماه شاهد اوج گیری بودیم. حجم ترافیک و آغاز تردد در سطح معابر تهران که تیم پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

وی ادامه داد: بزرگراه رسالت از خیابان منصوری، بزرگراه نواب از پل قزوین، خیابان آزادی از خیابان شهیدان، بزرگراه بابایی از بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه زین الدین از خیابان گلزار دارای ترافیک نسبتاً سنگین و در حال حرکت و در بقیه معابر هستند. ما شاهد معابر آرام و ترافیک روان هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از رانندگان خواست از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز در معابر خصوصی خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید