حریف خیلی روی دفاع متمرکز بود/ زاهدی فر اشتباه نکرد، به پدیده هدیه داد!

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798933

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات هجومی هم داشتیم اما حریف تمرکز زیادی روی دفاع داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده گفت: امتیازات مهمی را در این دیدار از دست دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. اگر کمی باهوش تر بودیم و از فرصت استفاده می کردیم این بازی را با گل های زیادی می بردیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما به سمت ایستگاه حرکت کردیم.

وی ادامه داد: پدیده در طول مسابقه دو سه بار دیگر به درب ما نیامد که یکی از آنها همان ضربه ایستگاهی بود که البته هدیه داور هم بود. اصلا اشتباه نیست بازیکن ما توپ را می زند اما در صحنه ای که داور هفت هشت متری است، اشتباه به سود حریف گرفته می شود. او به راحتی یک ضربه ایستگاهی را به سود حریف اجرا کرد و این هدیه و فرصت را به حریف داد تا او به درب ما برسد. در این مرحله اشتباه کردیم و مجبور نبودیم به راحتی گل بزنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بهتر از این نمی توانستی در این زمین بازی کنی. هم موقعیت ایجاد کردیم و هم توانستیم تا جایی که می توانستیم پاس بدهیم. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، پیروز میدان بودیم. تغییرات هجومی هم داشتیم، اما حریف تمرکز زیادی روی دفاع داشت و کار را سخت می کرد. با این حال، ما باید بازی را می بردیم، اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی با بیان اینکه تیمش در این فصل به راحتی می تواند گلزنی کند، گفت: درست است که راحت گل می خوریم اما تعداد گل هایمان و اختلاف گل هایمان بیشتر و بهتر از فصل گذشته است. باید بیشتر روی دفاعمان تمرکز کنیم و اشتباه نکنیم و روی دفاع کار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید