حسرت بزرگ نفتی مقابل پرسپولیس

حسرت بزرگ نفتی مقابل پرسپولیس

برخی از بازیکنان نفت پس از باخت مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت کردند:

دگانی: می توانیم در لیگ برتر بمانیم

رضا دگانی پس از باخت 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: اگر آن پنالتی اول بازی ما گل می شد، شرایط فرق می کرد و ما مقابل حریف قرار می گرفتیم و بازی را شروع می کردیم. در مقابل پرسپولیس وقتی اشتباه می‌کنید و از موقعیت‌های گلزنی استفاده نمی‌کنید حتما تنبیه می‌شوید، حریف تیم بسیار خوبی است، ما سعی می‌کنیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در خصوص اینکه شرایط تیم برای ادامه حیات بسیار سخت شده است، گفت: می دانیم شرایط ما سخت است و روز به روز سخت تر می شود و چاره ای جز حفظ آبرو نداریم اما کارکنان باید حمایت کنند. تیم و رسیدن به تیم به هر طریقی باشد وگرنه شرایط تیم بدتر از این می شود.

شنانی: اگر پنالتی می شد بازی را مساوی می کردیم

حسین شنانی دیگر بازیکن نفت درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: می دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و اگر پنالتی ما گل می شد شرایط فرق می کرد. توپ های ما گل نمی شد اما پرسپولیس یکی یکی گل می زد. اگر پنالتی بود حداقل می توانستیم گل تساوی را بزنیم.

وی افزود: می دانیم شرایط سختی برای بقا داریم اما مس کرمان رقیب ما در انتهای جدول شکست خورد و 5 بازی خانگی داریم و امیدوارم برای ماندن در لیگ برتر تلاش خود را دوچندان کنیم.

گودرزی: امیدوارم تنها نماینده لرسبانس و بختیاری ها را در لیگ حفظ کنیم

حسین گودرزی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: امتیاز گرفتن از پرسپولیس واقعا سخت است. اگر اشتباه کنید مجازات می شوید. در مرحله 2-3 تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. بنابراین ما از نتیجه منصرف شدیم. در شرایطی که می توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم تا بازی را حداقل با یک گل به پایان برسانیم، اما توپ ها گل نشد و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

وی درباره امید خود برای بقای نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر توضیح داد: هنوز 27 امتیاز باقی مانده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.نفت مسجد سلیمان تنها نماینده لرزبانی ها و بختیاری های عزیزمان در کشورمان است. امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا باعث شادی مردم این شهر شود.

کرمانشاهی: سپاهان هم 4 گل از پرسپولیس زد

فرهاد ماجد کرمانشاهی پس از شکست نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس درباره 3 گل دریافتی در این دیدار گفت: سپاهان نیز چهار گل از پرسپولیس به ثمر رساند. بحث تمام نشده است، اما ما تمام تلاش خود را کردیم. بازی را خوب شروع کردیم اما شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت.

دیدگاهتان را بنویسید