حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در گلستان/تشکیل شورای روابط خارجی گلستان


ساعت: 13:09
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887870

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان اعلام کرد؛

دستیار استاندار در امور بین الملل و سرپرست وزارت امور خارجه در گلستان گفت: صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه 23 مردادماه به گلستان سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذوالفقار امیرشاهی در گفت و گو با گلستان ما در خصوص سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به گلستان گفت: صفری معاون دیپلماسی اقتصادی این وزارتخانه وزارت امور خارجه اواخر هفته برای حضور در معاونت دیپلماسی اقتصادی این وزارتخانه وارد استان گلستان می شود. وزارت امور خارجه پیگیری های زیادی در استان انجام داده و در این سفر معاون وزیر امور خارجه از مناطق مرزی و مرز اینس برون بازدید خواهد کرد.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان دیدار با مدیران اقتصادی و صنعتی را از دیگر برنامه های معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برشمرد و ادامه داد: هدف از این سفر ارزیابی و تحلیل شرایط و فرصت های اقتصادی استان برای توسعه و گسترش روابط اقتصادی و توسعه صادرات خدمات و تجهیزات به سایر کشورها.
امیرشاهی بیان کرد: معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در راس هیاتی چهار نفره وارد استان گلستان می شود و در اولین جلسه شورای روابط خارجی استان حضور می یابد.

وی گفت: این شورا به منظور توسعه و گسترش روابط خارجی، کنسولی و حقوقی با کشورهای خارجی ایجاد شده است. استاندار گلستان نیز با چنین توصیه ارزشمند و سازنده ای موافق است و به عنوان دستیار امور بین الملل در این شورا سرپرستی وزارت امور خارجه در استان را بر عهده دارد و گلستان را منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید