حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در اتاق مشترک ایران و قطر


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843899

معاون توسعه فرهنگی و ورزشی برای شرکت در اتاق مشترک ایران و قطر به دوحه سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه در دوحه دیدار کردند. شب سالن مشترک ایران و قطر حضور داشت.

کلهر در این نشست هم اندیشی که با حضور مدیران 70 شرکت برگزار شد، گفت: چند موضوع مهم در اولویت اقدامات وزارت ورزش و جوانان قرار دارد که مهمترین آنها حمایت از آمادگی تیم ملی فوتبال است. ” هم برای برگزاری اردوهای تیم ملی و هم برای بازی های تدارکاتی.

وی در این خصوص تاکید کرد: با توجه به روحیه و علاقه ملی که همه شما تجار عزیز به کشور خود دارید، از پیشنهادات و همکاری هایی که می توانید در این زمینه داشته باشید استقبال می کنیم و درب وزارتخانه به روی همه باز است. . از تو.”

نماینده وزارت ورزش و جوانان در این سفر گفت: موضوع دوم بحث بلیت و تماشای مسابقات است. با توجه به محدودیت های خرید بلیط در کشور؛ مشارکت ایرانیان مقیم قطر در این زمینه می تواند مفید باشد. با این حال سعی می کنیم تعداد بلیت ها را افزایش دهیم.

سینا کلهر مورد سوم را ظرفیت اقتصادی حوزه ورزشی دانست و تصریح کرد: از یک سو از سرمایه گذاری در کالاها و تجهیزات ورزشی استقبال می کنیم و از سوی دیگر در ظرفیت میادین ورزشی برای آموزش و انتقال تجربه و اردوهای مشترک برخی از محصولات ورزشی برندهای جهانی هستند و ظرفیت بالایی برای صادرات و تجارت دارند و این ظرفیت قابل افزایش است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی در پایان از سفر آتی وزیر ورزش و جوانان به قطر خبر داد.

پایان میخانه

دیدگاهتان را بنویسید