حضور پرشور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه علم و فناوری و فن بازار استان قم


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915780

بیست و سومین نمایشگاه علم و فناوری و بازار فناوری استان قم 22، 24 و 25 آذرماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر راشپرفرد دبیر بیست و سومین نمایشگاه علم و فناوری استان قم و فن بازار در گفتگو با خبرنگار. فردا پدرخوانده وی با تاکید بر مردمی بودن این نمایشگاه گفت: با توجه به شعار سال بر حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تاکید ویژه ای شد و با این رویکرد شاهد هستیم که بخش بزرگی از این نمایشگاه سالانه توسط شرکت های دانش بنیان تشکیل شد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه 22، 24 و 25 آذرماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه های قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج پذیرای بازدیدکنندگان است.
رهسپار فرد گفت: نزدیک به 100 مجموعه برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که بیش از دو برابر سال قبل است.گذشته است
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی 15 غرفه، مراکز رشد، فناوری و پارک ها 6 غرفه، دستگاه ها5 غرفه، گروه تسهیلات به عنوان صندوق تحقیقات فناوری، شتاب دهندهکارخانه های نوآوری با 6 غرفه، شرکت های فناور با 9 غرفه، شرکت های خلاق با 5 غرفه، شرکت های دانش بنیان با 11 غرفه، صنایع عمومی با 3 غرفه و بیش از 30 شرکت استارت آپی در این نمایشگاه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید