این منشور خدمت در حکومت اسلامی، توجه به اخلاق، پرهیز از حاشیه سازی و هم افزایی امیدبخش است که الهام گرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند: «مردم شاد و امیدوارند؛ مردم خوشحال و امیدوارند. اما برعکس، دشمن ناامید خواهد شد.»
وی ادامه داد: این نگاه ارزشمند همه ما را به عنوان خدمتگزار مردم این شهر مسئول می کند که فرصت خدمت به شهروندان را به دلیل اختلاف سلیقه از بین ندهیم.
خدا را شاکریم که در این برهه تاریخی همه همکارانم در شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری با نیت پاک، روح پاک، تفکر مکمل و با رهبری تصمیم گرفتند که در فرصت باقیمانده تا پایان ششمین دوره مجلس شورای اسلامی شورا باید با حفظ ثبات حاکمیتی، همه تلاش خود را برای تکمیل پروژه های آغاز شده در این دوره حکومت با روحیه جهادی و اعتقاد به ایثارگری انجام دهند تا ذائقه شهروندان فهیم تهرانی نشود. تلخ.
صادقی در ادامه تذکره خود را قرائت کرد و افزود: تذکر امروز من در سه قسمت است که می خوانم. جا دارد از شهردار محترم و کادر سلامت اداری که بالاخره بعد از حدود 6 سال اداره انتشارات اموال شهرداری را در سامانه شفافیت راه اندازی کردند و اطلاعات 1648 ملک را در اختیار مردم قرار دادند تشکر کنم.
اگرچه اطلاعات کامل نیست اما قطعا با قاطعیتی که از شهرداری می دانیم اطلاعات را تکمیل می کنند، اما باید توجه داشته باشم که شورای پنجم که آزادسازی املاک را تصویب کرده بود، این مصوبه را اجرا نکرد و شهرداری ششم شکست خورد. . این تابو
وی ادامه داد: موضوع مهم دیگری که شهرداری موظف به انتشار آن است، بحث حقوق و مزایای استانداران است که پیش از این در مصوبه تعارض منافع مطرح شده و اکنون در قانون شفافیت مراجع سه گانه الزامی است. . لذا از شهردار و کادر بهداشت اداری انتظار داریم این مشکل را پیگیری و سریعا رفع کنند.
وی تاکید کرد: بحث آخر بحث معوقات در احیای حقوق کارمندان است. در زمان انتخابات مبلغی به عنوان حساب ستادی واریز شد و مقرر شد مبلغ نهایی محاسبه و واریز شود.
حالا که ظاهرا تمام محاسبات انجام شده و این وجوه آماده پرداخت است، دلیل عدم پرداخت حقوق کارکنان چیست؟ از جناب آقای باقری معاون شهردار تهران تقاضا دارم که شخصا به این موضوع رسیدگی جدی نمایند و اجازه ندهند این حق کارکنان محترم در دام بروکراسی اداری متوقف شود و لازم است واحدهای مرتبط مانند منابع انسانی، دارایی، فاوا و … . اقدامی جهادی و انقلابی برای حل مشکل معوقات در احیای حقوق.
درخواست تغییر نحوه محاسبه اضافه کار کارکنان دولت به شرح زیر است:
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
دکتر عزیز
سلام؛
احتراماً، بر اساس مفاد ماده 93 قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان موظفند به درخواست مدیر و بر اساس آیین نامه بند (9) ماده (9) در ساعات غیر کاری اضافه کار کنند. ) در قانون فوق، نرخ یک ساعت اضافه کاری کارکنان از تقسیم حقوق ثابت بر عدد ثابت 176 به دست می آید.
نرخ محاسبه شده (بین 15 تا 30 هزار تومان در ساعت) به گونه ای نیست که کارمندان دولت به اضافه کاری در ساعات غیر کاری تشویق شوند و در واقع تناسبی بین ارقام پرداختی و حجم کار وجود ندارد، در حالی که نرخ یک ساعت کار عادی (در ساعات کاری) بین 70 تا 100 هزار تومان است و اصولاً نرخ اضافه کاری کارکنان باید درصدی بالاتر از نرخ کار عادی آنها باشد.
از سوی دیگر در برخی از دستگاه های قوه مجریه به دلیل کمبود نیروی انسانی (به ویژه نیروی انسانی شایسته و توانمند)، مدیران مجبور به استفاده از نیروهای خود در خارج از ساعات کاری هستند و بر اساس چارچوب های نظارتی موجود، امکان جبران خدمات این کارکنان به نحوی که شایسته آنهاست وجود دارد
در رابطه با موارد فوق و با توجه به کارآمدی نظام اداری و اصلاح نظام جیران خمت، پیشنهاد می شود ارقام مشمول کسر بازنشستگی کارکنان با ضریب صد و چهل درصد (140%). ) مبنای محاسبه نرخ اضافه کار ساعتی برای ایشان خواهد بود و به دستور جنابعالی موضوع تغییر نحوه محاسبه نرخ اضافه کار کارکنان دولت (بر اساس پیشنهاد فوق) در دستور کار متولی قرار گیرد. (سازمان اداری و کارگری کشور).