حل مشکلات صنعتی استان مرکزی در سفر رئیس جمهور رصد می شود


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878161

جودکی گفت: حل مشکلات آذرآب که اکثر آنها برطرف شده است، نشست مشترک با معدنکاران و وزارت راه در خصوص هپکو، تلاش برای جذب سرمایه و حمایت از صنایع کوچک از جمله برنامه های در دستور کار صنعت و معدن است. وی در سفری به استان مرکزی در حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به سر می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: معدنکاری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: موضوع حل مشکلات آذرآب یکی از موضوعاتی است که تا حد زیادی حل شده و ادامه آن در دستور کار قرار دارد. همچنین در حال آماده سازی قراردادهایی هستیم که در آینده برای مهندسی مکانیک خواهیم داشت.

جودکی افزود: حل مشکلات شرکت هپکو در سفر دولت و نشست مشترک پیرامون هپکو با حضور معدن کاران و وزارت راه برای تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی اصلی ترین بحثی است که در صنعت بزرگ ما انجام می شود. “

مدیرکل صمت استان مارکاسی گفت: در حوزه صنایع کوچک و به ویژه دانش بنیان امیدواریم بتوانیم توزیع مناسبی از وظایف دولت در خصوص سرمایه در گردش و سرمایه ثابت این واحدها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر غرب استان مرکزی به دلیل سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنعت ضخیم تر از شرق استان شده است، گفت: استان مرکزی باید مصوبات خوبی برای توسعه صنعتی در غرب استان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید