حمایت کامل یک پرسپولیسی از واریا غفوری

حمایت کامل یک پرسپولیسی از واریا غفوری

محمد مایلی کان پس از سال ها در تمرین پرسپولیس حاضر شد. همین موضوع باعث شد تا به سراغ سرمربی سابق تیم ملی برویم و درباره وضعیت پرسپولیس و دیگر اتفاقات این روزهای فوتبال ایران با او صحبت کنیم. گفتگوی مایلی کوهن با خبروجی را در ادامه بخوانید:

تخریب ورزشگاه

بعد از سال ها برای تحصیل به پرسپولیس رفتم و باید اعتراف کنم که خیلی چیزها تغییر کرده است. شرایط کاملاً با زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم یا مربیگری می کردم متفاوت است، البته از یک مشکل در آنجا ناراحت بودم و آن این بود که به وضوح می دیدم استادیوم شهید کاظمی در حال فرسودگی و تخریب است.

بازیکن مدلینگ به پرسپولیس

نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنند این است که عده ای قصد انتقال بازیکن به پرسپولیس را دارند. در مجموع عملکرد مدیریت باشگاه تا کنون خوب بوده است و در مورد این مهم باید گفت که مدیران و مربیان تاکنون مقاومت کرده اند. حالا می بینیم بازیکنی که فصل گذشته حتی دو یا سه بازی برای این تیم انجام نداده است، مدعی ارقام نجومی می شود و این سوال مطرح شده که چند تیم دیگر او را می خواهند، در واقع چنین فشاری برای ماندن در پرسپولیس وجود دارد. در یک قرارداد گران تر این موضوع باید مورد توجه مدیران و کادر فنی پرسپولیس قرار گیرد.

طرح تظاهرات

به نظر من برخلاف صحبت های برخی دوستان که می گویند استعداد در فوتبال ایران خشک شده است، فکر می کنم اصلا اینطور نیست و ما استعدادهای خیلی خوبی داریم، اما نکته اینجاست که عوامل نمی توانند بسازند. پولی که از استعدادها گرفته می شود و در رابطه با این طرح جدید به سراغ بازیکنان خارجی یا چهره های سرشناس می روند.به شما می گویم به اصطلاح کنترل قیمت بازیکن، درست مثل سقف قیمتی که در اوایل دهه 90 مطرح شد، عملی نشد. ، این طرح هم به نتیجه نمی رسد و کاملا نمایشی است.

قلب من شکسته است

من در تمرین پرسپولیس متوجه اتفاقی شدم که واقعا باخت این تیم را احساس می کنم، او افراد زیادی را در کنار خود دارد، از مربیان و کادر پزشکی گرفته تا ماساژورها و اعضای تیم زایمان، همه این دوستان قابل احترام هستند، اما آنجا شنیدم یکی از پرسپولیسی ها باور کن حتی اسمش رو هم نمی دونم ولی یادم هست کوتاه قد بود از پرسپولیس محروم شد و گفتند با اینکه کمترین دردسری برای تیم ایجاد نکرد. او یک مستمری بگیر را رهبری می کند، طبق قانون نمی تواند با مکان دیگری قرارداد ببندد. پس یک مستمری بگیر با حقوق ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان چگونه باید زندگی کند؟ این بنده خدا در این شرایط سخت اقتصادی چه باید بکند؟ پسری که حتی به تیم زحمت نداده و همه از او راضی هستند چرا باید از چنین منبع درآمدی محروم شود با دیدن این چیزها دلم به درد می آید.

داستان غفوری

واریا غفوری را خیلی دوست دارم چون پسری متواضع، متواضع و خوش اخلاق است، اما موضوع این است که برخی می خواهند از این داستان استفاده کنند و فضاسازی کنند. وریا جزئی از این مملکت است اما عده ای که هرگز به کردستان نرفته اند حالا طرفدار غفوری شده اند! این بازی های خطرناک برای کشور مضر است، مجیدی در نیمه دوم فصل گذشته به جای واریا غفوری از صالح حردانی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید