حملات تند و عجیب حسین شریعتمداری به سیدمحمد خاتمی

حسین شریعتمداری، فعال سیاسی حامی ابراهیم رئیسی در یادداشت امروز خود در کیهان به بیانیه اخیر سیدمحمد خاتمی، رهبر اصلاحات حمله کرد و اظهار داشت;

یادداشت قبل اشاره ای گذرا و مستند به هویت آقای خاتمی است که در پوشش اظهارات اخیر ایشان نوشته شده است. بخوانید و خودتان قضاوت کنید؛

* جناب عالی دو بار در آمریکا با جورج سوروس سرمایه دار صهیونیست و از دشمنان آشکار اسلام و انقلاب اسلامی دیدار کردید. آقای کیان تاجبخش نماینده رسمی بنیاد سوروس در ایران و در دوران ریاست جمهوری جنابعالی که در جریان فتنه ۸۸ به جرم جاسوسی دستگیر شد، می گوید خاتمی به همراه محمدجواد ظریف در نیویورک با جورج سوروس ملاقات کرده است. 2006 و ارتباط مستمر داشت. ملاقات کردند چرا هرگز این اعتراف صریح نماینده رسمی بنیاد سوروس در ایران را تکذیب نکردید؟!

همچنین «کنت تیمرمن»، رئیس امور خاورمیانه و مسئول امور ایران در پنتاگون، فردای دیدار شما با جورج سوروس در یادداشتی به نیوزمکس از این دیدار خبر داد. بعد از ملاقات دوم با جورج سوروس با نگرانی به خود گفتی: «مثل اینکه ما کارمان را انجام نداده‌ایم».

* شما به عنوان یکی از سردمداران توطئه آمریکا و اسرائیل در سال 88 پس از انتخابات مدعی تقلب در انتخابات هستید! و کشور را به مدت هشت ماه به هرج و مرج و کشتار مردم بیگناه بکشانند! اما بعدها که تیر شورش به سنگ خورد، به صراحت اعلام کردید که تقلب در انتخابات ایران امکان پذیر نیست و در انتخابات بعدی به وادان در ناحیه دماوند رفتید و رای دادید. به عبارت دیگر شما از ابتدا می دانستید که ادعای کلاهبرداری دروغ بوده است! آیا این اقدام شما خیانت به ملت و تعرض به جمهوریت نبود؟! چرا این حرف نادرست را زدی؟!

* با توجه به دیدارهایی که با جورج سوروس داشتید، می دانستید که قرار است به بهانه انتخابات در ایران کودتای رنگی صورت گیرد و ادعای دروغ تقلب در انتخابات شما ضروری است! به بیان واضح تر، شما و میرحسین (نه کروبی که در میانه راه شما را فریب داد) دستورات آمریکا و اسرائیل را که توسط جرج سوروس، سرمایه دار صهیونیست به شما دیکته شده بود، اجرا کردید.

*بدانید که بعد از نهم دسامبر «ریچارد هاوس» رئیس شورای روابط بین الملل آمریکا با شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! اشاره کرد و با تاسف گفت؛ دوستان ما در ایران (یعنی شما و سایر شورشیان) خیلی زود به نقطه اوج رسیدند و هدف نهایی را فاش کردند!

* آقای حاتمی! آیا می توانید ارتباط خود را با تصمیم مشترک آمریکا و اسرائیل در مورد انتخابات 2018 انکار کنید و آیا پیروی از دیکته هایی که توسط دشمنان شما و توسط شما و میرحسین موسوی نوشته شده، خیانت و خیانت نیست؟! آیا شما و دوستانتان مسئول نابسامانی های هشت ماهه کشور و خونریزی ها و آسیب های فراوان به مردم و نظام نیستید؟! با علم به این که – به قول خودتان – امکان تقلب در انتخابات ایران وجود نداشت، اتهام تقلب را مطرح کردید و نظام جمهوری را فدای پای آمریکا و اسرائیل کردید و حالا از جمهوری شکایت دارید؟

* آقای خاتمی بیانیه اخیری که نوشتید (به شما دیکته شده) را دوباره بخوانید! آیا عرق شرم بر پیشانی تان نمی نشیند که با این کارنامه سیاه حمله به جمهوری و اسلام وانمود می کنید که نگران جمهوری نظام هستید؟! متن بیانیه را با سخنان مقامات آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درباره قیام های نافرجام اخیر مقایسه کنید. اگر نام خود را از بیانیه حذف کنید و امضای نتانیاهو را بگذارید، چه فرقی می کند!

* شما و میرحسین موسوی طوری صحبت می کنید که انگار مدیون انقلاب هستید! بگو چه سابقه انقلابی در کارنامه داری؟!

دیدگاهتان را بنویسید