حمله اصلاح طلبان به امنیت ملی با رویکرد «تروریسم علیه دیپلماسی»/ آقایان با تسخیر و نظریه پردازی مردم را فدای منافع خود می کنند.


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821034

حسن موهبتی گفت: موج سواری اصلاح طلبان بر ترور روحانیت در معابد رضوی و گنبدکاووس نشان می دهد که آنها برای انتخابات آینده آماده می شوند و رفتار منفعلانه اصلاحات در راستای تضمین منافع حزبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن موهبتی به تیتریک گفت: اصلاح طلبان بر اساس موضوعاتی که منافع آنها را تامین می کند یا تهدید می کند، در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر می کنند.

موهبتی، تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: اصلاح طلبان با تظاهر به دنبال منافع خود هستند و در عرصه دیپلماسی نیز همواره چنین جایگاهی داشته اند. و.

وی گفت: موج سواری اصلاح طلبان بر ترور روحانیون رضوی و گنبدکاووس نشان می دهد که آنها برای انتخابات آینده آماده می شوند و رفتار منفعلانه اصلاحات به نفع حزب و آیت است.

موهبتی گفت: اصلاح طلبان در مورد هر موضوعی که به نفع حزبشان نباشد اعم از مشروعیت، رای و… سکوت مطلق دارند اما در مورد ترور شهید سلیمانی در مصاحبه با وزیر امور خارجه وقت در مورد دیپلماسی و آنها دیپلماسی کشور را تهدید کرد.



وی گفت: سکوت اصلاح طلبان در قبال جنایات یمن و جنگ در اوکراین از دیگر مصادیق است که نشان می دهد نظریه پردازی و گفتمان آنها مبتنی بر تله است و منتظرند ببینند مدافعان یا مخالفانشان به این تور می افتند.

موهبتی افزود: اصلاح طلبان با روی کار آمدن بایدن در صدد نهایی شدن برجام بودند اما پس از پایان دوره آنها به دولت بعدی حمله کردند و اعلام کردند که یک سال گذشته و نتوانسته اند مذاکرات را به سرانجام برسانند.

وی با تاکید بر اینکه همین بس که راه را برای اصلاح طلبان هموار می کرد، صدای اعتراض آنها به سرعت در حال بلند شدن بود، گفت: این حزب همیشه باخت دیروز را با مشکلات امروز جامعه پیوند می زند، در واقع تروریسم علیه دیپلماسی شاهکار ادبی آنهاست. “

موهبتی گفت: در ذات اصلاح طلبان غرور ملی، انسجام ملی و میهن پرستی وجود ندارد. مقامات دولتی نسبت می دهند.

وی با اشاره به اینکه طالبان در مذاکرات، رهبر معظم انقلاب را برای عبور از خط قرمز توجیه می کنند، گفت: متولیان قانونی سیاست خارجی، امنیت داخلی و امنیت اجتماعی کشور باید مراقب رفتار این قدرت طلب باشند. فرقه.”

موهبتی افزود: تشنگی قدرت بزرگترین خونریزی اصلاح طلبان بود و حتی ترور نجفی را توجیه کردند اما در قبال ترور شهید فهری زاده سکوت کردند. من ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید